English

استاندار قم خواستار شد؛

ضرورت تداوم سیاست حمایت از نیازمندان واقعی در کمیته امداد

استاندار قم با اشاره به توفیقات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در زمینه شناسایی و حمایت از نیازمندان واقعی و کاهش تعداد مددجویان گفت: این سیاست باید در مسیر مناسب خود استمرار داشته باشد.

ضرورت تداوم سیاست حمایت از نیازمندان واقعی در کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج ازقم، استاندار قم در دیدار مدیرکل و معاونین کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم طی سخنانی با اشاره به اهمیت کار در نهاد مقدس کمیته امداد اظهار کرد: خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه و تلاش در زمینه رفع مشکلات آنها از ارزش و فضیلت بالایی برخوردار می باشد.

وی با تقدیر از زحمات کمیته امداد در محرومیت زدایی و کمک به ریشه کنی فقر تصریح کرد: کارهای بزرگ و اقدامات چند سال اخیر کمیته امداد استان قم، در خور توجه و شایسته تقدیر است.

سیدمهدی صادقی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در زمینه شناسایی و حمایت از نیازمندان واقعی و حرکت در مسیر کاهش تعداد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خاطرنشان کرد: تداوم این سیاست گذاری صحیح می تواند در جهت رفع فقر و عافیت طلبی در جامعه مؤثر باشد.

وی همچنین با اشاره به سرانه بالای مشارکت مردم قم در کمک به نیازمندان گفت: پشتوانه مردمی کمیته امداد، خدمات این نهاد را تسهیل کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم نیز در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها استاندار به کمیته امداد اظهار کرد: تمام تلاش و همت ما در این نهاد، رسیدگی به مشکلات نیازمندان و مقابله با پدیده فقر است.

اکبر میرشکار با اشاره به آمار رسمی خدمات گیرندگان از این نهاد در قم خاطرنشان کرد: تعداد 15 هزار و 820 خانوار به عنوان مستمری بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان قم می باشند. ضمن این که 3 هزار و 700 خانوار نیز به صورت موردی کمک دریافت می کنند.

وی توانمند سازی و کاهش آمار مددجویان تحت پوشش را از سیاست های مهم کمیته امداد استان قم در دو سال اخیر عنوان و تصریح کرد: از شهریور سال گذشته تا شهریور امسال 7 درصد کاهش تعداد مددجویان را داشته ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی