English

فرماندار لاهیجان:

حمل و نقل از شاخص های مهم توسعه یافتگی محسوب می شود

فرماندار لاهیجان در دیدار با تعدادی از فعالین صنعت حمل و نقل این شهرستان گفت: حمل و نقل از شاخص های مهم توسعه یافتگی محسوب می شود.

حمل و نقل از شاخص های مهم توسعه یافتگی محسوب می شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید محمد احمدی در این دیدار ضمن تبریک این روز با اشاره به نقش حمل و نقل در فراهم سازی زمینه های گوناگون توسعه ی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه گفت: محور اصلی نقش آفرینی بخش حمل و نقل در توسعه بر دوش رانندگان مسئولیت پذیر می باشد.

وی افزود: ظرفیت جامعه ی رانندگان در ایجاد پویایی جامعه با توجه به گستردگی و ارتباط مستمری که با اقشار مختلف جامعه برقرار میکنند بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: از صنعت حمل ونقل زمینی بعنوان شریان اصلی و حیاتی نامبرده می شود چرا که با دارا بودن آمار سالیانه جابجایی حدود 600میلیون تن کالا، 900 میلیون نفر مسافر، 10 میلیون ترانزیت کالا، بیش از 90درصد جابجایی کالا و مسافر را به تنهایی انجام می دهد.

ایشان اظهار داشت: در کل کشور 86 هزار کیلومتر مسیر اصلی و فرعی و 130 هزار کیلومتر مسیر روستایی و در شهرستان لاهیجان کمتر از 100 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 610کیلومتر راه روستایی داریم که تمام دغدغه ما نگهداری و مراقبت راه های روستایی میباشد و نهادهای مربوطه باید نسبت به استاندارد سازی جاده‌های اصلی و فرعی هم اقدام  اقدامات لازمه را انجام دهند.

احمدی گفت: نهادهای دولتی باید نقش نظارتی خود را حفظ کنند و با توجه به سیاست های کلان دولت در امر واگذاری امور به بخش های خصوصی، شهرستان لاهیجان تمام توان خود را جهت ارتقای صنعت حمل و نقل و رفع مشکلات این عرصه بکار گرفته است.

در این جلسه هر کدام از حاضرین به بیان مسائل و مشکلات حمل و نقل شهرستان پرداختند ودر خاتمه نیز فرماندار لاهیجان در هر زمینه ای دستورات پیگیری لازم را صادر کردند و با اهدای لوح تقدیر از این فعالین صنعت حمل و نقل تجلیل بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی