English

فرماندار لاهیجان خبر داد

اختصاص ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی برای لاهیجان

فرماندار لاهیجان در جلسه کمیته برنامه ریزی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی این شهرستان در سال جاری نسبت به سال گذشته بیش از 84 درصد افزایش یافته است از اختصاص 340 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی برای لاهیجان در سال 96 خبر داد.

اختصاص 340 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی برای لاهیجان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید محمد احمدی اظهار کرد: 340 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی برای این شهرستان در سال 96 تنظیم شده است که ضریب افزایش آن 84 و شش دهم درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل می باشد.  

فرماندار لاهیجان افزود: تاکنون بخش زیادی از ادارات با سازمان برنامه و بودجه مبادله موافقتنامه داشته‌اند امیدواریم مابقی ادارات مبادرت به این امر نمایند تا شاهد اجرای عملیاتی طرح‌ها و پروژه ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبارات در سال جاری سه گونه نقدی، در قالب اوراق یکساله و بخشی نیز در قالب اوراق دو ساله اعلام و پرداخت می‌شود که نقدی برای پرداخت های ضروری صورت می گیرد.

احمدی یادآور شد: این اعتبارات از محل تملک و دارایی های استان، قانون متوازن، جزء 4 قانون بودجه و سه درصد نفت و گاز تامین شده است که این اعتبارات در تمامی عنوان ها و همچنین اعتبارات ادارات شهرستان افزایش نشان می دهد.

وی اعتبارات عمرانی سال گذشته شهرستان لاهیجان را 184میلیارد ریال ذکر کرد.

فرماندار شهرستان لاهیجان اظهارداشت: مدیران دستگاه ها باید برنامه منسجم و منظم داشته باشند و نسبت به تخصیص و ابلاغ اعتبارات پیگیری داشته باشند.

احمدی تصریح کرد: مسوولان ادارات موظف هستند تخصیص اعتبارات را از طریق مدیران کل پیگیری نمایند و اگر غیر از این صورت گیرد در حق شهرستان جفا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه