English

فرماندار آستارا:

آشنایی دهیاران و شوراهای اسلامی با قوانین نقش محوری در توسعه منطقه دارد

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: آشنایی دهیاران و شوراهای اسلامی با قوانین نقش محوری در توسعه منطقه دارد و باید همه در فراگیری قوانین حیطه کاری اقدام کنند.

آشنایی دهیاران و شوراهای اسلامی با قوانین نقش محوری در توسعه منطقه دارد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، یونس رنجکش در کارگاه آموزشی دهیاران و شوراهای اسلامی با قوانین مرتبط در حفظ انفال که با حضور رئیس دادگستری و دادستان شهرستان برگزار شد افزود: هر میزان با قوانین حوزه کاری بیشتر آشنا شویم به همان میزان می توانیم هزینه های اجرای طرح‌ها و ریسک های مربوطه را کاهش دهیم.

 وی ضمن تشکر از تعامل خوب قوه قضایی و اجرایی در آستارا برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای شهرستان از دهیاران و دستگاههای اجرایی از دهیاران و دستگاه‌های اجرایی خواست تا از این فرصت برای رفع مشکلات شهرستان و کمک به احیای فرصت‌های اقتصادی و توسعه منطقه فراهم کنند.

فرماندار آستارا ادامه داد: بسیاری از مشکلات و چالش‌های موجود در بین دستگاه‌های اجرایی عدم اشرافیت به قوانین حوزه کاری است که باید این نگرش ها از طریق برنامه ریزی های آموزشی هر دستگاه اصلاح شود.

وی یادآور شد: بسیاری از مشکلات در بستر تعامل و آگاهی از قوانین و اشرافیت بر آنها برطرف  می شود و متولیان امور به جای ایجاد تنگنا در اندیشه رفع چالش‌ها باشد تا شهرستان ضرر نکند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه