English

انتصاب یک خانم به عنوان سرپرست کتابخانه های عمومی آستارا

آرزو عباس زاده به عنوان سرپرست جدید کتاب خانه های عمومی شهرستان آستارا معارفه شد.

انتصاب یک خانم به عنوان سرپرست کتابخانه های عمومی آستارا

به گزارش خبرگزاری موج از آستارا، یونس رنجکش در مراسم معارفه سرپرست جدید کتابخانه عمومی آستارا گفت: با توجه به سابقه تاریخی، فرهنگی و علاقه‌مندی مردم آستارا به مطالعه و برخورداری از سطح سواد بالا انتظارات آنان نیز متناسب با شرایط می بایست برطرف شود.

وی اظهار داشت: مدیریت این نهاد در شهرستان باید با برنامه ریزی جامع در زمینه نیازسنجی و تامین امکانات و اجرای برنامه های متنوع بسترهای پاسخگویی به مطالبات عمومی را در حوزه کتابخانه برطرف کند.

فرماندار آستارا ادامه داد: مسوولیت ماندگار نیست آنچه مهم است خدماتی است که انجام می‌دهیم و می‌تواند در ذهن ها ماندگار باقی بماند در چرخه سیستم مدیریتی جابجایی مدیران امری عادی است چون اگر قرار بود مسئولیت های  اجرایی دایمی باشد به دیگران نمی رسید.

وی ضمن تشکر از خدمات رئیس قبلی کتابخانه‌های عمومی آستارا از مدیریت جدید خواستار ایجاد تحول و نوآوری بر اساس نیاز شهرستان در راستای توسعه و ارتقای سطح کمی و کیفی کتابخانه های عمومی آستارا شد.

هادی نوری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز در این دیدار ضمن تشکر از فرماندار آستارا برای برخورداری از نگاه خاص در حوزه فرهنگی یادآور شد: داشتن نگاه فرهنگی مدیران سیاسی نقش مهمی در تحولات اجتماعی دارد و می‌تواند در زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سطح کمی و کیفی کتابخانه ها موثر باشد.

وی ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی آستارا از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و در زمان آقای خسروی اقدامات خوبی انجام شده است که امیدواریم با حمایت فرماندار اقدامات مدیریت جدید شاهد تحولات اساسی در شهرستان باشیم.

در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات خسروی مدیر قبلی کتابخانه های عمومی آستارا آرزو عباس زاده به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی