English

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

لزوم حمایت تامین اجتماعی از تولید و رونق اقتصادی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت از بخش تولید و کمک به رونق اقتصادی از مهم‌ترین اهداف سازمان تأمین اجتماعی به شمار می‌رود.

لزوم حمایت تامین اجتماعی از تولید و رونق اقتصادی

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، علی محمد احمدی در دیدار مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها و مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، توجه ویژه به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر را از اولویت‌های مهم این سازمان دانست و افزود: حمایت از بخش‌های تولیدی، کمک به رونق اقتصادی و توانمندسازی خانوارها از مهم‌ترین اهداف سازمان تأمین اجتماعی به شمار می‌رود و انتظار داریم این اهداف در استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 وی کهگیلویه وبویراحمد را از استان‌های کمتر برخوردار برشمرد و خواستار ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به اقشار کم درآمد این استان شد.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خواستار برنامه ریزی برای افزایش تعداد تخت بیمارستان شهدای گمنام تأمین اجتماعی یاسوج از ۳۲ تخت به ۹۶ تخت شد.

 در این دیدار که مدیران بیمه ای و درمان تأمین اجتماعی استان نیز حضور داشتند، دکتر رضا امینی، مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها و مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی پیام مدیرعامل این سازمان را به استاندار کهگیلویه و بویراحمد تقدیم کرد.

 مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پیام خود آورده است: سازمان تأمین اجتماعی که خدمت گزار بیش از نیمی از آحاد کشور و جامعه بزرگ و شریف بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران، کارفرمایان و کارآفرینان است، آمادگی خود را برای تداوم حرکت در سالی که حسب فرمایشات مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده است، اعلام می‌دارد.

 مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی در این دیدار گفت: هم اکنون سه میلیون خانوار مستمری بگیر زیر پوشش این سازمان هستند و یک هزار و ۲۰۰ واحد بیمه ای و درمانی خدمات مورد نیاز را به آنان ارائه می‌کنند.

 وی افزود: برای ۱۲ هزار خانوار مستمری بگیر زیر پوشش در استان کهگیلویه وبویراحمد، ماهانه ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

امینی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا نحوه خدمات رسانی به افراد تحت پوشش این سازمان را در استان ارتقاء بخشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه