English

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان:

آموزش و پرورش عامل اصلی توسعه فرهنگی است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، با اعضای کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آموزش و پرورش عامل اصلی توسعه فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در دیدار با اعضای کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، گفت: فرهنگ، پایه و اساس و عامل اصلی توسعه در همه زمینه‌ها است.

محسن  یوسف وند در این دیدار تصریح کرد: توسعه در زمینه‌ مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و غیره، بدون حضور و دمیدن روح فرهنگ متناسب با آن، آسیب زا خواهد بود و به سرانجام نخواهد رسید. 

وی ادامه داد:  برای نهادینه کردن و تعمیق فرهنگ در جامعه، زیرساخت‌ها و ظرفیت‌هایی نیاز است که از جمله مهمترین آنها می‌توان به آموزش و پرورش اشاره کرد.

یوسف وند افزود: آموزش و پرورش نه به‌عنوان یک دستگاه صرفا اجرایی بلکه به‌عنوان یک دستگاه  زیرساخت توسعه‌ای و یک نهاد حاکمیتی و مردمی اگر مورد بی توجهی و غفلت قرار گیرد، قطعاً جامعه را با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهد کرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه حداکثری و جدی به آموزش و پرورش، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی، اجتماعی و خدماتی باید آموزش و پرورش استان را به‌عنوان بزرگترین، گسترده‌ترین و عمیق‌ترین رسانه مورد توجه قرار داده و تمام هزینه‌ها و اعتبارات فرهنگی خود را با رویکرد آموزش و پرورش محور، هزینه کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در پایان خواستار توجه جدی اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به‌ویژه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی این شورا به مقوله‌ی آموزش و پرورش شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه