English

آیت‌الله محمد مومن:

مسئولان باید در چارچوب قانون و ضوابط حرکت کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید با قاطعیت برنامه‌ها و فعالیت‌های مورد نظر در خدمت به مردم را در چارچوب ضوابط پیگیری کرد، گفت: در مسیر کار و خدمت خالصانه به مردم به حرف‌ها و سنگ‌هایی که می‌اندازند توجه نکنید و تنها قانون و ضوابط را در نظر بگیرید.

مسئولان باید در چارچوب قانون و ضوابط حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،آیت‌الله محمد مومن در دیدار با شهردار قم و برخی دیگر از مدیران شهری، با اشاره به حسن شهرت شهردار قم در روند خدمات رسانی به مردم، اظهار کرد: در مراجعاتی که به دفتر ما می‌شود بارها بر این نکته تاکید شده که در مدیریت فعلی شرایط عمرانی شهر شکل خوبی به خود گرفته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم زمانی که ببینند مسئولان برای آنها کار می‌کنند مشکلات را می‌پذیرند اما نباید مثل برخی مردم را اذیت کرد.

وی با تاکید بر اینکه تمام مدیران و مسئولان باید در چارچوب قانون و ضوابط حرکت کنند، خاطرنشان کرد: در مسیر خدمت به مردم نباید از هیچ‌کاری دریغ کرد اما نباید از مسیر قانون و ضوابط نیز خارج شد.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به نگاه ویژه به رفع مشکل محرومان جامعه، تصریح کرد: باید برنامه‌ای ویژه در راستای رفع مشکلات اقشار ضعیف و محروم جامعه اجرایی شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهرداری باید در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی خود دقت ویژه داشته باشد، گفت: قم ام‌القرای جهان تشیع و خاستگاه انقلاب است و باید در حوزه فرهنگی زبان‌زد باشد به همین خاطر هر نوع کار فرهنگی در این شهر با هر شرایطی نباید باشد و باید دقت در برنامه‌ریزی فرهنگی داشته باشیم.

آیت‌الله مومن با تاکید بر اینکه باید با قاطعیت برنامه‌ها و فعالیت‌های مورد نظر خود را در چارچوب ضوابط پیگیری کنید، افزود: در مسیر کار و خدمت خالصانه به مردم به حرف‌ها و سنگ‌هایی که می‌اندازند توجه نکنید و تنها قانون و ضوابط را در نظر بگیرید.

وی اذعان کرد: کار خود را به درستی انجام دهید و جلوی تخلفات و خواسته‌های خلاف قانون را بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه