English

استاندار اصفهان:

استعدادهای ورزشی استان اصفهان باید در رشته های مختلف بروز و ظهور پیدا کنند

استاندار اصفهان گفت: باتوجه به اینکه مردم استان اصفهان در رشته های مختلف استعداد و توانایی دارند و از دیرباز در حوزه های فرهنگی، ورزشی و تربیتی اهتمام خاص داشته اند، باید این استعدادها در رشته های مختلف بروز و ظهور پیدا کنند.

استعدادهای ورزشی استان اصفهان باید در رشته های مختلف بروز و ظهور پیدا کنند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محسن مهرعلیزاده در دیدار  سهراب مرادی قهرمان وزنه برداری جهان، توسعه ورزش همگانی در اصفهان را مورد تاکید قرار داد و افزود: اصفهان از قابلیت های خوبی در ورزش برخوردار است و تعجب می کنم که این استان نتوانسته آنگونه که انتظار است در زمینه توسعه ورزش همگانی بدرخشد.

وی با اشاره به اینکه ورزش، تاثیر مهم و بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد گفت: ما باید بتوانیم مردم را به ورزش تشویق و با توسعه ورزش همگانی از افسردگی جوانان و فاصله گرفتن نسل ها از یکدیگر جلوگیری کنیم و نشاط اجتماعی را افزایش دهیم.

مهرعلیزاده افزود: سهراب مرادی از ورزشکاران بااخلاق کشور است که از نوجوانی در مسابقات حضورداشته و با همان لیاقت به پیش آمده و به صورت مستمر و شبانه روزی تمرین و تلاش کرده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه شاید در دیدگاه مردم تنها مدال طلا آشکار باشد، افزود: یک مدال طلا مستلزم سال ها تمرین شبانه روزی، فعالیت ها و سختی ها است و من این ممارست و جدیت و سختکوشی را هم به سهراب مرادی و هم مردم اصفهان تبریک عرض می کنم .

وی افزود: خوشبختانه در ورزش قهرمانی و همگانی کارهای خوبی در استان صورت گرفته است و استعدادها در زمینه های مختلف بروز می کنند.

استاندار اصفهان همچنین از اداره ورزش و جوانان خواست زمینه تسهیل صدور مجوزهای باشگاه های ورزشی بویژه بدنسازی در این استان را فراهم کند.

وی خطاب به سهراب مرادی افزود: امیدوارم پس از این قهرمانی همچنان در میدان های دیگر بدرخشید و مدال های رنگارنگ بیشتری را کسب کنید.

استاندار اصفهان از سهراب مرادی به عنوان افتخار این استان و ایران نامبرد و افزود: شکست رکورد دسته 94 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری جهان پس از 17 سال توسط این ورزشکار رویدادی مهم و افتخار ملی است .

مهر علیزاده در این دیدار به جایگاههای نهم و 12 تیم های ذوب آهن و سپاهان اصفهان در رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور اشاره و تصریح کرد: این جایگاه شایسته ورزش اصفهان و قابل پذیرش نیست.

استاندار اصفهان بااشاره به اینکه این تیم ها در گذشته از قطب های اصلی فوتبال کشور و در رده های برتر لیگ باشگاههای کشور قرار داشته اند، گفت: دور شدن آنها از جایگاه برتر گذشته نشان می دهد که این تیم ها نتوانسته اند وضعیت و روند رو به رشد خود را حفظ کنند و باید در این زمینه آسیب شناسی شود.

مهرعلیزاده با اشاره به قهرمانی سهراب مرادی در مسابقات جهانی وزنه برداری افزود: این قهرمانی نشان داد که اصفهان در وزنه برداری قابلیت های زیادی دارد.

سهراب مرادی وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم تیم ملی موفق شد در رقابت های قهرمانی جهان که در گروه A دسته 94 کیلوگرم در آمریکا برگزار شد، قهرمان و رکوردار یک ضرب 233 کیلوگرم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه