English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

فرزندان ملت در ناجا تا سرحد جان بر سر امنیت ایستاده‌اند

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مردم مطمئن باشند فرزندانشان در ناجا تا سرحد جان بر سر امنیت ایستاده‌اند و اجازه قانون‌شکنی، قدرت‌نمایی و تعرض را به هیچ‌کس نخواهند داد.

فرزندان ملت در ناجا تا سرحد جان بر سر امنیت ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم‌بیگی در حاشیه عیادت از مأمورمجروح شده در درگیری با افراد شرور و اراذل و اوباش منطقه اظهار کرد: در راستای تدابیر فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر برخورد سریع و ضربتی با اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم طرح‌های ویژه‌ای با نام ذوالفقار طراحی و به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح‌ها با تلاش و زحمات شبانه‌روزی و مجاهدانه مأموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان تعداد قابل توجهی از افراد شرور و قانون‌شکن دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند که این گونه اقدامات ضربتی باعث افزایش احساس امنیت و رضایتمندی بسیار در بین مردم استان شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این طرح‌ها تعدادی از مأموران پلیس استان برای مقابله با ناامن کنندگان امنیت مردم تا سرحد جان پیش رفتند، افزود: در همین راستا یکی از کارکنان شجاع فرماندهی انتظامی استان اصفهان در درگیری با اشرار و اراذل و اوباش منطقه دچار مجروحیت شد.

معصوم‌بیگی از ارسال پیام تقدیر و تشکر فرمانده نیروی انتظامی از اقدام شجاعانه مأموران پلیس استان اصفهان در برخورد سریع و ضربتی با افراد شرور و قانون‌شکن و مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: اقدام شجاعانه مأموران سخت‌کوش پلیس استان این پیام را به جامعه منتقل می‌کند که مردم مطمئن باشند فرزندانشان در ناجا تا سرحد جان بر سر امنیت ایستاده‌اند و اجازه قانون‌شکنی، قدرت‌نمایی و تعرض را به هیچ‌کس نخواهند داد.

در بخشی از پیام سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی به فرمانده انتظامی استان اصفهان آمده است: خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه گران‌سنگی است که خدمت‌گزاران در این نظام مقدس بدان مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا این ولی‌نعمتان بی توقع می‌شود.

فرمانده ناجا در بخش دیگر این پیام اظهار داشت: گزارش برخورد قاطع و قانونی مأموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اراذل و اوباش در راستای برقراری امنیت مردم واصل شد که لازم می‌دانم از این اقدام شجاعانه مأموران و همچنین تلاش بی‌وقفه تیم‌های مؤثر در شروع مسئولیت فرماندهی شما تشکر و قدردانی کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه