English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

پدافند غیرعامل بهترین راهبرد برای مقابله با تهدیدهای دشمن است

فرمانده انتظامی استان اصفهان پدافند غیرعامل را بهترین راهبرد برای مقابله با تهدیدهای دشمن عنوان کرد و گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که در هر شرایطی بتوانیم ماموریت خود را انجام دهیم و هیچ خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نشود.

پدافند غیرعامل بهترین راهبرد برای مقابله با تهدیدهای دشمن است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در آئینصبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: این فرماندهی با یاری خدا و با تلاش شبانه روزی و مجاهدانه، انسجام درونی و دلسوزی ماموران، طرح ریزی دقیق، اجرای خوب و بهنگام طرح‌ها توانست نظم و امنیت پایداری را در سطح استان برقرار کند.

وی به توفیقات این فرماندهی در اجرای طرح‌های عملیاتی، کشف و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر، انهدام اراذل و اوباش شاخص و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، نظم ترافیکی در راه‌های شهری و برون‌شهری و مقابله با مجرمان سایبری طی 10 روز گذشته اشاره و بیان کرد: این موضوع نشان دهنده وجود تحرک و پویایی در بین کارکنان این فرماندهی است به گونه‌ای که در ارزیابی هیئت بازرسان ناجا که هفته گذشته انجام شد این فرماندهی توانست نمره مطلوب را دریافت کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه به هفته پدافند غیرعامل اشاره کرد و افزود: پدافند غیر عامل به این معنی است که در گام اول بتوانیم یک مصونیت دقیق و همه جانبه در کشور ایجاد کنیم به طوری که دشمن از تهدید و عملیاتی کردن تهدید خود علیه ما منصرف شود.

وی تصریح کرد: بایستی زیرساخت‌ها و توان دفاعی کشور به قدری بالا باشد که برآورد هزینه حمله برای دشمن زیاد باشد  و به همین دلیل از تصمیم خود منصرف شود.

سردار معصوم بیگی خاطرنشان کرد: امروز پدافند غیر عامل وظیفه‌ای همگانی است اما نیروهای مسلح به دلیل اینکه در نوک پیکان تهدید دشمن و در خط مقدم دفاع از کشور و مردم قرار دارند باید به طور ویژه این موضوع را دنبال کنند. در گام بعدی باید به گونه‌ای عمل کنیم که اگر به هر دلیلی دشمن به ما حمله کرد هزینه و خسارت این حمله برای دشمن حداکثر و برای ما حداقل باشد و ضمن اینکه نباید اشکالی در روند امور ایجاد شود، دستاوردی هم برای دشمن به همراه نداشته باشد.

وی بیان کرد: در اصل هدف از توجه دستگاه‌ها، سازمان‌ها، موسسات و همه مردم به موضوع پدافند غیر عامل که مورد تاکید بسیار مقام معظم رهبری است این است که باید در هر شرایطی زندگی در جریان باشد و بتوانیم ماموریت خود را انجام دهیم و خللی در روند خدمت رسانی به مردم ایجاد نشود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: دستورالعمل‌های خاص استفاده از پدافند غیرعامل به بخش‌های مختلف انتظامی استان صادر شده و این فرماندهی آمادگی لازم برای روبه‌رو شدن با هر شرایطی را دارد و به گونه‌ای برنامه ریزی شده که در صورت بروز هراتفاق و حادثه پیش بینی نشده‌ای هیچ‌گونه خللی در اجرای ماموریت‌های پلیس استان به وجود نخواهد آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه