English

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

پدافند غیرعامل بهترین روش دفاعی در مقابل تهدیدات دشمن است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پدافند غیرعامل از موثرترین و بهترین روش‌های دفاعی در مقابل تهدیدات دشمن است.

پدافند غیرعامل بهترین روش دفاعی در مقابل تهدیدات دشمن است

به گزارش خبرگزاری موج، علی تاج الدینی در جمع مدیران گهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: داشتن تدبیر دفاعی و ایجاد امکانات مناسب و براساس منویات مقام معظم رهبری و انجام فعالیت در راستای پدافند غیرعامل برای ما یک تکلیف است.

وی با اشاره به انواع ترفندها و روش‌های شبیخون فرهنگی، افزود: پدافند غیرعامل نیاز حیاتی یک جامعه است و برای موفقیت و پیروزی در این پدافند، دشمن شناسی مهم‌تر از خود دشمن است و باید با شناخت روش‌های حمله دشمن علیه آن برنامه‌ریزی کنیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان ضرورت آگاهی ‌بخشی به مدارس و آحاد جامعه در زمینه‌ پدافند غیرعامل، اضافه کرد: پدافند غیرعامل از مؤثرترین و بهترین روش‌های دفاع در مقابل تهدیدات دشمن است و فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی در به‌ کارگیری اصول و ضوابط این امر می‌تواند باعث کاهش آسیب‌پذیری در این زمینه شود.

تاج الدینی پدافند غیرعامل را دفاع در برابر دشمن بدون ابزار نظامی عنوان کرد و یادآور شد: امروزه دشمن مهم‌ترین سرمایه هر کشور که منابع انسانی کارآمد آن جامعه است را با عملیات مختلف و ترفندسازی مورد هدف قرار می‌دهد.

وی ابراز کرد: پدافند غیرعامل باید به بهترین و مناسب‌ترین شیوه خطرات و بلایا را از جامعه دور کند و به نوعی با نگاه جدی و کارآمد به پدافند غیرعامل می‌توان بهترین و آرام‌ترین روش دفاع را انتخاب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه