English

عراق، ترکیه و چین سه کشور اول واردکننده از مرزهای کرمانشاه هستند

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: مجموع کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان در هشت‌ماهه امسال بالغ‌بر 28 میلیون و 467 هزار دلار به وزن 15 هزار و 967 تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش 146 درصد و از حیث وزن 158 درصد افزایش داشته است.

عراق، ترکیه و چین سه کشور اول واردکننده از مرزهای کرمانشاه هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، خلیل حیدری افزود: طی این مدت گمرک کرمانشاه با 14 میلیون و 319 هزار و 462 دلار بیشترین حجم کالاهای وارداتی استان را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه افزود: گمرک پرویزخان نیز با 14 میلیون و 148 هزار و 12 دلار کالای وارداتی رتبه دوم را داشته است.

حیدری با تأکید بر اینکه در مجموع کالاهای وارداتی به استان از 15 کشور وارد می‌‌شود، تصریح کرد: کشور عراق با 14 میلیون و 180 هزار و 117 دلار کالا به وزن 10 هزار و 924 تن جایگاه اول را در بین کشورهای طرف معامله واردات قطعی گمرکات استان کرمانشاه در هشت‌ماهه امسال به خود اختصاص داده است.

حیدری ادامه داد: در این مدت کشور ترکیه با سه میلیون و 833 هزار و 979 دلار و چین با سه میلیون و 719 هزار و 816 دلار در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

وی بیشتر کالاهای واردشده از طریق گمرکات استان را آلیاژهای آلومینیوم کارشده، مخزن و منبع، برنج، سیبک خام پراید، پرس هیدرولیک دندان‌سازی، اکسترودرها برای کار کردن روی کائوچو یا مواد پلاستیکی و برای ساختن محصولات از این مواد، کمپرسورهای معدنی، آنتی‌اکسیدان‌ها و باطری سیلد اسید عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه