English

در هفت‌ماهه سال جاری؛

رشد ۲ درصدی صادرات کرمانشاه در مقایسه با سال جاری

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: گمرک بازارچه مرزی سومار در صادرات خروجی به کشور عراق رتبه نخست را در بین گمرکات استان به خود اختصاص داد.

رشد 2 درصدی صادرات کرمانشاه در مقایسه با سال جاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، خلیل حیدری مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: در ۷ ماهه سال جاری یک میلیارد و ۹ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۷۶۰ دلار کالا به وزن دو میلیون و ۵۱۵ هزار و ۹۳۴ تن از طریق مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازلحاظ ارزش رشد ۲ درصدی داشته است.

وی افزود: از مجموع یک میلیارد و ۹ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۷۶۰ دلار کالا در ۷ ماهه سال جاری، ۴۰۰ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۸۱۵ دلار آن با وزن ۵۱۹ هزار و ۶۲۹ تن از طریق گمرک بازارچه مرزی سومار به خارج از کشور صادرشده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۱۹۴ درصد و ازلحاظ وزنی ۱۴۷ درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: گمرک بازارچه مرزی سومار در صادرات خروجی به کشور عراق رتبه نخست را در بین گمرکات استان کرمانشاه در ۷ ماهه سال جاری به خود اختصاص داده است.

حیدری عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را کاشی و سرامیک، لوازم خانه‌داری و پاکیزگی، کولرهای آبی، ظروف ملامین، جوال و کیسه برای بسته‌بندی کالا از نوار پلی‌اتیلن، کیسه نایلونی، سیمان، عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه