English

رشد ۱۹۷ درصدی صادرات عبوری از مرز سومار

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه، از رشد ۱۹۷ درصدی صادرات عبوری از مرز سومار طی نیمه نخست امسال خبر داد.

رشد ۱۹۷ درصدی صادرات عبوری از مرز سومار

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، خلیل حیدری گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۸۴۸ میلیون و ۶۷۹ هزار و ۳۲ دلار کالا به وزن دو میلیون و ۱۴۵ هزار و ۷۵۳ تن از طریق مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد.

وی افزود: از مجموع ۸۴۸ میلیون و ۶۷۹ هزار و ۳۲ دلار کالا در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۳۲۱ میلیون و ۵۷۶ هزار و ۸۳۶ دلار آن با وزن ۳۹۷ هزار و ۵۹۱ تن از طریق گمرک بازارچه مرزی سومار به خارج از کشور صادرشده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۱۹۷ درصد و ازلحاظ وزنی ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه ادامه داد: صادرات عبوری از گمرک بازارچه مرزی شیخ صله نیز ۱۱۴ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۱۸۱ دلار کالا به وزن ۴۲۲ هزار و ۹۸۳ تن است که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازلحاظ ارزش ۵۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

حیدری گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری گمرک بازارچه مرزی شوشمی با صادرات عبوری ۲۴ میلیون و ۳۸ هزار و ۱۶۸ دلار کالا به وزن ۱۸۷ هزار و ۹۷۸ تن به خارج از کشور، ازلحاظ ارزش ۱۲۶ درصد و از حیث وزن نیز ۷۸ درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را کاشی و سرامیک، کولرهای آبی، لوازم خانه‌داری و پاکیزگی، ظروف ملامین، جوال و کیسه برای بسته‌بندی کالا از نوارپلی اتیلن، سیمان، رب گوجه‌فرنگی، پودریا مایع لباسشویی عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه