English

لیگ برتر فوتسال ایران؛

تیم هیات فوتبال قم شانزدهمین شکست خورد

مسابقه تیم های هیات فوتبال قم و پارسیان شهر قدس، شامگاه جمعه در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران، با نتیجه 9 بر 2 در سالن نخلستان قم به سود پارسیان پایان یافت.

تیم هیات فوتبال قم شانزدهمین شکست خورد

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،تیم هیات فوتبال قم که بازی های خانگی خود را در سالن نخلستان انجام می دهد، با انجام حمله هایی کوشش می کرد که این بازی را به سود خود خاتمه دهد، ولی کم تجربگی بازیکنان و هم چنین کمبود قوای بدنی آنها منجر به شکست سنگین این تیم مقابل پارسیان شد.

برای تیم قم مهدی فتح ‌خانی و سید حسین رضوی گلزنی کردند و گل های پارسیان را علی عابدین (3 گل)، شهرام شریف زاده (3 گل)، امین مهماندوستان (2 گل) و دانیال کیلویلی (1 گل) به ثمر رساندند.

سرمربیگری تیم پارسیان شهر قدس (استان تهران) را محمود خوراکچی و سرمربیگری تیم هیات فوتبال قم را نیز سید مهدی غیاثی برعهده داشتند که حدود 100 تَن تماشاگر این دیدار بودند و برای بازی های آتی، این تیم نیازمند حضور بیشتر تماشاگران و حمایت آنها در مقابل تیم های حریف است.

داوران این مسابقه علیرضا عبدالغنی، فیروز مبینی، ولی الله رضایی و رضا کیامنش؛ ناظر داوری علیرضا محمدپور و نماینده فدراسیون فوتبال هادی رحیم آبادی بودند.

تیم هیات فوتبال استان قم از 21 مسابقه با 2 برد، 3 تساوی و 16 باخت، 34 گل زده و 71 گل خورده، 9 امتیازی است و در رده چهاردهم (انتهای جدول) قرار دارد و 24 آذرماه جاری ساعت 16 مهمان فرش آرای مشهد (استان خراسان رضوی) است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی