English

سرپرست تیم بسکتبال نادر شیمی قم:

قصد داریم حضوری قدرتمند در لیگ برتر داشته باشیم

سرپرست تیم بسکتبال نادر شیمی قم گفت: تیم بسکتبال نادرشیمی قم به دلیل داشتن بازیکنان و کادر فنی خوب، قصد داریم برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر به مقام خوبی دست یابیم.

قصد داریم حضوری قدرتمند در لیگ برتر داشته باشیم

سرپرست تیم نادر شیمی قم در گفتگو با خبرنگار موج در قم گفت: مسابقات لیگ برتر بسکتبال از مهرماه سال جاری آغاز شده و تیم قم در هفته دوم نتایج درخور توجهی کسب نموده و توانست با دو پیروزی دربرابرتیم های بال شیراز و حسینی تهران خود را در میان تیم های برتر مطرح کند، و در رده سوم جدول قرار گیرد

وی افزود: تیم بسکتبال نادرشیمی قم به دلیل داشتن بازیکنان و کادر فنی خوب، قصدداریم برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر به مقام خوبی دست یابیم.

نسیبه نظری گفت: با توجه به این که برای نخستین بار تیم بانوان قم در لیگ برتر بسکتبال کشور حضور دارد نیازمند حمایت مردم، تماشاگران و مسئولان می باشیم.

وی ادامه داد: 60 درصد بازیکنان را از شهر قم و چند بازیکن دیگر نیز از استان های تهران، همدان وزنجان  به خدمت گرفته ایم و 1 سهمیه نیز برای جذب بازیکن خارجی خالی گذاشتیم.

سرپرست تیم بسکتبال نادرشیمی قم اظهارداشت از حمایت های مدیرکل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان قم تقدیر و ابراز امیدواری کرد که تیم بانوان قم در لیگ بسکتبال کشور بتواند به کسب عنوان قهرمانی نائل آید.

تیم بسکتبال بانوان نادرشیمی قم تاکنون در لیگ دسته یک کشوری حضور داشته و امسال نخستین شانس خود را درلیگ برتر امتحان خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه