English

آخرین وضعیت کوهنوردان مشهدی گرفتار در اشترانکوه؛

با کشف دومین جسد عملیات جستجوی کوهنوردان مفقود شده در اشترانکوه به دلیل تاریکی هوا متوقف شد

صارم رضایی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری موج: عملیات تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان برای یافتن کوهنوردان مفقود شده در اشترانکوه با تاریکی هوا متوقف شد.

با کشف دومین جسد عملیات جستجوی کوهنوردان مفقود شده در اشترانکوه به دلیل تاریکی هوا متوقف شد

صارم رضایی در گفت‌و‌گو یا خبرنگار خبرگزاری موج در لرستان، گفت: با توجه به سردی و تاریکی هوای منطقه، عملیات تیم‌های جستجو و نجات جمعیت هلال احمر لرستان به طور موقت متوقف شد.

وی، افزود: با توجه به شرایط نامساعد جوی و وجود کولاک و یخبندان در اشترانکوه، در حال حاضر یک تیم امداد و نجات در منطقه مستقر است و سایر همکاران به پایگاه‌ها بازگشته‌اند لذا، از صبح فردا و با روشن شدن هوا، عملیات جستجوی هوایی و زمینی  ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، تصریح کرد: تا کنون پیکر 2 تن از کوهنوردان خراسانی توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان در اشترانکوه کشف و به مرکز عملیات منتقل شده است.

صارم رضایی، دو کوهنورد جان‌باخته را مرتضی غلامپور و علیرضا عامری معرفی کرد و گفت: یکی از این دو کوهنورد پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت سرمازدگی جان خود را از دست داد.

وی، ادامه داد: دقایقی پیش تعداد 5 کوله پشتی متعلق به کوهنوردان مشهدی گرفتار در اشترانکوه نیز توسط عوامل ما پیدا شده اما از سرنوشت این ورزشکاران مفقود شده خبری در دست نیست.

صارم رضایی، گفت: امیدواریم با تلاش همه امدادرسانان و تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان، همه مفقودین به سلامت به آغوش گرم خانواده بازگردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی