English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر خرم‌آباد راه‌اندازی شده است

صارم رضایی، گفت: چند پایگاه‌ جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در میادین، معابر و خیابان‌های سطح شهر خرم‌آباد راه‌اندازی شده است.

پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر خرم‌آباد راه‌اندازی شده است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در رابطه با نحوه کمک‌رسانی مردم خرم‌آباد به مردم مناطق زلزله زده غرب کشور، گفت: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم، در میادین، معابر و خیابان‌های سطح شهر خرم‌آباد راه‌اندازی شده و برپاست. لذا مردم شریف لرستان و خرم‌آباد می‌توانند کمک‌های خود را از طریق پایگاه‌های جمعیت هلال احمر به دست مردم زلزله‌زده کرمانشاه برسانند.

وی، افزود: مردم لرستان و خرم‌آباد می‌توانند علاوه بر میادین و خیابان‌ها، کمک‌های خود را از طریق 2پایگاه مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد و دانشگاه لرستان، درحق مردم آسیب‌دیده زلزله اخیر در غرب کشور اهدا کنند.

صارم رضایی، افزود: جمعیت هلال احمر استان لرستان نیز این آمادگی را دارد تا نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام کند، در همین رابطه همکاران ما در جمعیت، از روز حادثه تاکنون، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در محل ساختمان ستاد جمعیت هلال احمر لرستان واقع در پارک دانشجو کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، تصریح کرد: شماره حساب 99999 هلال احمر، قابل پرداخت از طریق کلیه بانک‌ها نیز برای دریافت کمک های نقدی اعلام شده که هم‌استانی‌ها و همشهریان عزیز می‌توانند از این طریق نیز اقدام کنند.

رضایی از مردم خواست تا با اهدای کمک غیرنقدی، شامل اقلام پتو، لباس گرم، مواد غذایی فاسد نشدنی، خشکبار، آب معدنی، نوار بهداشتی و پوشک بچه، به یاری مردم آسیب‌دیده زلزله کرمانشاه و غرب کشور بشتابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه