English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

از برنامه‌های جوانان جمعیت هلال احمر تمام قد پشتیبانی می‌کنیم

صارم رضایی گفت: تلاش و ایثار اعضای جوانان جمعیت هلال احمر جای تقدیر دارد و ما از برنامه‌های جوانان جمعیت، تمام قد پشتیبانی می‌کنیم.

از برنامه‌های جوانان جمعیت هلال احمر تمام قد پشتیبانی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، صارم رضایی گفت: در حوزه جوانان جمعیت هلال احمر لرستان تلاش‌های زیادی صورت گرفته که جای تقدیر دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، در جمع مسوولین امور جوانان شعب هلال احمر و مجامع دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر استان که در شهرستان سلسله برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیتی که برنامه‌های جوانان دارد، ما اختیارات لازم را به معاونت جوانان و روسای شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان واگذار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: وظیفه داریم این حوزه را به دلیل نقش تاثیرگذاری که دارد تقویت کنیم و در این راه تمام قد از برنامه‌های جوانان جمعیت پشتیبانی می‌کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: برنامه‌های خوبی برای تشویق اعضایی که به صورت مستمر و فعال با جمعیت هلال احمر استان همکاری دارند در نظر داریم.

رضایی هچنین، گفت: طی دیداری که با استاندار جدید لرستان داشتیم، ایشان نیز به اهداف و برنامه‌های جمعیت هلال احمر واقف هستند و تمایل فراوانی دارند تا در این حوزه بتوانند حامی جمعیت هلال احمر لرستان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه