English

همتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان:

شبانه روزی شدن بازار بندرعباس توسعه گردشگری را محقق می کند/نباید بازار ماهی فروشان بندرعباس، نماد سرمایه گریزی شود

استاندار هرمزگان گفت: بندرعباس شهر بندری است و اگر شهر بندرعباس شبانه روزی شود می توانیم توسعه گردشگری را نیز محقق کنیم.

 شبانه روزی شدن بازار بندرعباس توسعه گردشگری را محقق می کند/نباید بازار ماهی فروشان بندرعباس، نماد سرمایه گریزی شود

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با بیان اینکه شبانه روزی شدن بازار بندرعباس ایده جالبی بوده و موجب اشتغالزایی می شود، عنوان کرد: بندرعباس شهر بندری است و اگر شهر بندرعباس شبانه روزی شود می توانیم توسعه گردشگری را نیز محقق کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فعال سازی تعاونی های مرزنشینان از اولویت های استان باید باشد، تصریح کرد: باید هر چه سریع تر گزارش کاملی در این خصوص توسط مدیران ارائه شود و بازارچه های مرزی استان باید به کمک اتاق اصناف رونق پیدا کند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه شرکت هایی که مشابه آن ها در استان وجود ندارند باید سریع تر راه اندازی و حمایت شوند، تاکید کرد: واحد‌های تعطیل شده کوچک و بزرگ باید آسیب شناسی شود و به چرخه تولید بازگردند.

همتی اضافه کرد: کارخانه تعطیل شده فراوان داریم که باید هر چه سریع به تولید برگردند و ماموریت امروز ما بعد از تامین امنیت، جذب سرمایه گذار و بهبود شرایط اقتصادی استان است.

وی با بیان اینکه در خصوص بازار ماهی فروشان بندرعباس با شخص دادستان کل کشور صحبت کردم، اظهار داشت: در جلسه ای که با آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان داشتم، ایشان گفتند که مخالف کار مردم نیستم و تنها تاکید بر اجرای قانون دارم.

استاندار هرمزگان بیان داشت: نباید بازار ماهی فروشان بندرعباس، نماد سرمایه گریزی شود و ساخت این بازار اگر مشکلی داشته، باید از روز اول مجوز آن صادر نمی شد و امروز دیگر نباید سرمایه گذار هزینه اشتباهات احتمالی را بدهد و همه مسئولان به دنبال حل قانونی این موضوع هستند.

همتی با بیان اینکه رای مردم یک مطالبه بود و باید محقق شود، خاطرنشان کرد: مطالبه مردم از رئیس جمهور و دولت در زمان رای دهی، تولید و اشتغال بوده است که در این زمینه بدون همراهی بانک ها کاری انجام نمی شود.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: مدیران بانکی فعال باید تشویق و تقدیر شوند و اگر مدیر بانکی ضعیف عمل کند با او باید برخورد شود و با تکیه بر مدیران و کارشناسان بانکی می توان استان را به پیش برد و اولویت پرداخت تسهیلات بانک ها باید با طرح های اقتصاد مقاومتی و تولیدی باشد.

وی با بیان اینکه اگر دستگاهی از دیدار با سرمایه گذار شانه خالی کند با او برخورد خواهیم کرد، عنوان کرد: باید همه ما مدیران در صحنه حاضر شویم و نمی شود در اتاق نشست و همه چیز را به کارشناس واگذار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه