English

معاون استاندار گلستان

راه‎اندازی نمایشگاه دائمی دستاوردهای معلولان در استان گلستان

معاون استاندار گلستان گفت: در صورت موافقت رئیس سازمان بهزیستی کشور این آمادگی را داریم که نمایشگاه دائمی را در استان گلستان برای فروش و به نمایش گذاشتن دستاوردهای معلولان راه‎اندازی کنیم.

راه‎اندازی نمایشگاه دائمی دستاوردهای معلولان در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، علی‎اصغر طهماسبی صبح امروز در همایش وحدت اقوام، معلولان و بهزیستی که با حضور رئیس سازمان بهزیستی در گرگان برگزار شد، اظهار داشت: امسال هفته وحدت با هفته معلولان مصادف شد و ما این مهم را به فال نیک می‎گیریم و امید داریم وحدت در جامعه با استفاده از ظرفیت معلولان نهادینه شود.

وی به روز 16 آذر روز دانشجو اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی باید بیش از گذشته به معلولان ارائه خدمات بدهد و مسئولان این نظام به این سمت پیش می‎روند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان ادامه داد: در سال‎های گذشته 400 درصد رشد منابع حمایتی برای معلولان را داشتیم و با وجود محدودیت‎های مالی برای دولت بسیاری از فرصت‎ها را احصاء کردیم.

طهماسبی تاکید کرد: انتظار و توجه معلولان را می‎دانیم و از ظرفیت‎های موجود استفاده می‎کنیم و باید از ظرفیت معلولان و درخواست‎های آنها به صورت کلان در سطح کشور و خرد در سطح استان دنبال شود.

وی با بیان اینکه پیرامون مسائلی که پیشروی معلولان قرار دارد باید پیگیری‎های لازم انجام شود، یادآور شد: اگر آسیب‎های اجتماعی را حل نکنیم در حوزه‎های اجتماعی با مشکل رو به رو می‎شویم.

 نقش فناوری درحوزه حمایت از معلولان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان نقش فناوری را در حوزه حمایت از معلولان مهم برشمرد و گفت: معلولیت محدودیت نیست و باید از ظرفیت معلولان استفاده کنیم و براساس قانون سازمان استخدامی باید 3 درصد را در اختیار معلولان قرار داد و از این فرصت مسئولان متولی معلولان و بهزیستی استفاده می‎کند.

وی با بیان اینکه بیش از گذشته می‎توانیم از ظرفیت معلولان استفاده کنیم، تاکید کرد: در صورت موافقت رئیس سازمان بهزیستی این آمادگی را داریم که نمایشگاه دائمی را در استان گلستان برای فروش و به نمایش گذاشتن دستاوردهای معلولان راه‎اندازی کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان تاکید کرد: باید به معلولان این اطمینان را بدهیم که از ظرفیت آنها در جامعه استفاده می‌کنیم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز می‎توانند در مسیر قانون‎گذاری و حمایت از معلولان کمک خوبی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه