English

معاون استاندار گلستان

روند تغییر فرمانداران در استان گلستان ادامه دارد‌

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه فرمانداران در طی یک دوره ۴ ساله ارزیابی می‌شوند؛ گفت: روند تغییرات ادامه دارد و از همه ظرفیت‌های استانی استفاده می‌شود.

روند تغییر فرمانداران در استان گلستان ادامه دارد‌

به گزارش خبرگزاری موج، علی اصغر طهماسبی ظهر امروز در مراسم معرفی سرپرست فرمانداری بندرگز اظهار داشت: تغییر و تحولات جزء ذات دستگاه‌های اداری و اجرایی به ویژه حوزه سیاسی وزارت کشور است.

وی با بیان اینکه فرمانداران در طی یک دوره 4 ساله ارزیابی می‌شوند؛ افزود: روند تغییرات ادامه دارد و از همه ظرفیت‌های استانی استفاده می شود.

هماهنگی و تعامل با مجمع نمایندگان استان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار داشت: با هماهنگی و تعامل با مجمع نمایندگان استان، از جوانان شایسته و توانمند در مسئولیت‌های مختلف استفاده خواهیم کرد.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: انتظار ما از فرمانداران جدید این است که در مسیر توسعه، ایجاد اشتغال و جذب سرمایه تلاش کنند.

رامین نورقلی پور با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف نظام افزایش قدرت اقتصادی و افزایش رفاه برای مردم است؛ افزود: فرمانداران باید فارغ از اعتبارات دولتی به دنبال جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی باشند تا توسعه منطقه‌ای و استانی شکل بگیرد.

در پایان این مراسم حسین احمدی با حکم استاندار گلستان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بندرگز معرفی و از زحمات علی اصغر میرزایی تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه