English

رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی در مشهد:

آزمایشگاه تشخیص غذای تراریخته مشهد افتتاح می‌شود

رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت: آزمایشگاه تشخیص غذای حلال و تشخیص غذای تراریخته در مجموعه موسسه علوم و صنایع غذایی به بهره‌برداری می‌رسد.

آزمایشگاه تشخیص غذای تراریخته مشهد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، قدیر رجب‌زاده در نشستی خبری با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از زمینه‌های فعالیت موسسه صنایع و غذایی تشخیص غذای حلال و تراریخته است.

وی افزود: در آینده نزدیک آزمایشگاه تشخیص غذای حلال و تشخیص غذای تراریخته در مجموعه موسسه علوم و صنایع غذایی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس موسسه علوم و صنایع غذایی به حوزه کاری این موسسه اشاره کرد و گفت: ستاد توسعه فناوری نانو، مرجعیت مالکیت فکری در بحث اختراع و مجری طرح ارزیابی خطر آلاینده‌های غذایی از جمله زمینه‌های فعالیت این موسسه است.

رجب‌زاده با اشاره به لزوم افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه تصریح کرد: جذب دانشجوی پژوهش محور از سال 90 در موسسه علوم و صنایع غذایی آغاز شد و به طور متوسط سالیانه 10 نفر جذب شدند.

وی با بیان اینکه این موسسه در زمینه بومی‌سازی ماشن‌آلات صنایع غذایی چه اقداماتی انجام داده است تأکید کرد: تبدیل یافته‌های پژوهشی به صنایع غذایی در اولویت موسسه علوم و صنایع غذایی است و در این زمینه 3 سال پیش گروه ماشین‌آلات شکل گرفت.

رئیس موسسه علوم و صنایع غذایی گفت: هدف اصلی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی افزایش میزان سلامت و امنیت غذایی است و که از سال 59 فعالیت خود را در قالب سازمان علمی و صنعتی ایران آغاز کرد که از سال 85 به موسسه علوم و صنایع غذایی تغییر نام داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی