English

مدیرعامل آبفای هرمزگان خبر داد

آغاز عملیات احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک پیامبر اعظم (ص)

مدیرعامل آبفای هرمزگان در دیدار با نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر عملیات احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک پیامبر اعظم (ص) با اعتبار 190 میلیارد ریال در دست اجرا است.

آغاز عملیات احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک پیامبر اعظم (ص)

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل آبفای هرمزگان در دیدار با احمد مرادی نماینده مردم  بندرعباس، بندرخمیر، قشم، حاجى آباد و ابوموسى در مجلس شورای اسلامی، گزارشی از آخرین اقدامات این شرکت در حوزه آب و فاضلاب در استان ارائه داد.

امین قصمی با اشاره به بحث توسعه شبکه فاضلاب شهر بندرعباس، گفت: در حال حاضر عملیات احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک پیامبر اعظم (ص) در دست اجرا است.

وی افزود: این تصفیه خانه به روش هوادهى گسترده در دو فاز و با اعتبار پیش بینی شده 190 میلیارد ریال جهت فاز اول اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: ظرفیت فاز اول این تصفیه خانه 85 لیتر بر ثانیه است.

قصمی، جلوگیری از جاری شدن فاضلاب و آلودگی آبهای زیرزمینی، استفاده از پساب خروجی تصفیه‌خانه فاضلاب و بهبود وضعیت محیط زیستی منطقه را از جمله اهداف اجرای این پروژه بیان کرد.

مدیرعامل آبفای استان در ادامه از اجرای خط انتقال و تکمیل مخزن ذخیره آب پنج روستای شهرو، بلندو، چاهو، سودرو و گربند در شهرستان بندرعباس خبر داد و گفت: در حال حاضر این پروژه با اعتبار 16میلیارد ریال در حال اجراست.

وی همچنین در این دیدار به اجرای طرحی جدید برای استفاده از پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرعباس اشاره کرد و گفت: در آینده به جزییات بیشتر این طرح خواهیم پرداخت.

در ادامه این دیدار نماینده مردم هرمزگان در مجلس ضمن تقدیر از زحمات و خدمات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، آمادگی خود و نمایندگان استان را در خصوص حمایت از طرح های آب و فاضلاب استان اعلام کرد.

احمد مرادی بر لزوم همکاری آبفای استان با شرکت آب و فاضلاب روستایی در راستای رفع مشکلات کم آبی برخی روستاهای استان تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه