English

یکم آذر؛

همایش بزرگداشت روز شهرساز در بندرعباس برگزار می شود

همایش بزرگداشت روز شهرساز با عنوان بازآفرینی شهری، میراثی برای آینده یکم آذر از سوی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان برگزار می شود.

همایش بزرگداشت روز شهرساز در بندرعباس برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راه و شهرسازی هرمزگان، ابراهیم رستم گورانی مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی هرمزگان با بیان این خبر افزود: به پاسداشت این روز بزرگ، همایش روز شهرساز همانند سالیان گذشته، با حضور مدیران کشوری و استانی و همچنین اساتید و دانشجویان دانشگاه ها برگزار می شود.

وی گفت: این همایش با عنوان بازآفرینی شهری، میراثی برای آینده در نظر گرفته شده است. در این راستا سه کارگاه برای مدیران شهرسازی و دانشجویان و علاقه مندان به موضوعات روز شهرسازی، با موضوعات مختلف در نظر گرفته شده است که هدف آن ارتقاء سطح دانش و همچنین ارائه ایده های جدید در حوزه بازآفرینی در این شهرهاست.

به گفته گورانی، شهرهای ساحلی استان یک ظرفیت و پتانسیل برای استان هرمزگان به شمار می روند که استفاده از این ظرفیت نیاز به ارتقاء دانش و آگاهی مدیران شهری، مشاورین و همچنین دانشجویان است.

مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی هرمزگان ضمن دعوت از همه اساتید، دانشجویان و تمام دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری اذعان داشت: با برگزاری چنین نشست هایی بتوانیم در راستای ارتقاء دانش شهرسازی و همچنین تبادل اطلاعات، گامهای اساسی را در حوزه مدیریت شهری برداریم و به امید شهرهای زیبا در راستای توسعه پایدار باشیم.

گفتنی است، این همایش چهارشنبه یکم آذر در سالن شرکت گاز برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه