English

مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش بهزیستی کشور در بندرعباس:

موسسین و مسوولین فنی مهدهای کودک و مراکز شبانه روزی گزینش می شوند

مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش سازمان بهزیستی کشور از گزینش موسسین و مسوولین فنی مراکز شبانه روزی (نگهداری معلولین، سالمندان و...)، مهدهای کودک و مرکز نگهداری کودکان خیابانی در کشور خبر داد.

موسسین و مسوولین فنی مهدهای کودک و مراکز شبانه روزی گزینش می شوند

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش سازمان بهزیستی کشور در جمع اعضای شورای معاونین بهزیستی هرمزگان، گزینش را بازو و تسهیل گر دستگاه ها خواند و گفت: تعامل، همدلی و همگرایی مدیریت،  معاونت و واحدها لازمه موفقیت عملکردی واحد گزینش است.

غلامرضا رضایی فر در این نشست از اضافه شدن برخی ماموریت ها به شرح وظایف حوزه گزینش خبر داد و افزود: مراکز شبانه روزی (نگهداری معلولین، سالمندان و...)، مهدهای کودک و مرکز نگهداری کودکان خیابانی از جمله مراکز با عملکرد حساس در سازمان هستند که گذراندن مراحل گزینشی برای موسسین و مسوولین فنی این مراکز در دستور کار قرار گرفته است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب واحد گزینش بهزیستی استان هرمزگان، این موفقیت را حاصل پیگیری و تلاش مسوول و کارکنان گزینش و همراهی مجموعه بهزیستی هرمزگان بیان کرد.

در ادامه مدیر هسته مرکزی گزینش سازمان بهزیستی کشور نیز در خصوص روند اجرایی گزینش، رسالت گزینش را انتخاب اصلح بیان کرد و گفت: گزینش مشاور و امین مدیر و تعامل گر و همفکر با سایر حوزه هاست.

فرشاد رضوانی از عملکرد مطلوب گزینش بهزیستی استان در بحث نیروهای قراردادی، اورژانس اجتماعی و مهدهای کودک قدردانی نمود و خواستار انتقال ضرورت های هر حوزه برای گنجاندن در برنامه ها و طرح های گزینشی شد.

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان نیز با اشاره به افزایش حجم کار و واگذاری وظایف بیشتر به واحد گزینش و به منظور حرکت در جهت دستیابی به اهداف سازمان خواستار منظور کردن هسته گزینش برای استان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه