English

فرمانده سپاه قدس گیلان

مودت و همفکری سپاه و نیروی انتظامی پاسداری از کشور را تقویت خواهد کرد

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: مودت، همکاری و همفکری سپاه و نیروی انتظامی پاسداری از کشور را تقویت خواهد کرد.

مودت و همفکری سپاه و نیروی انتظامی پاسداری از کشور را تقویت خواهد کرد

 به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سردار عبدالله‌پور در همایش بزرگ فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه مودت، دوستی، همکاری و همفکری سپاه و نیروی انتظامی پاسداری از کشور را تقویت خواهد کرد، ابراز امیدواری کرد که این همایش منشا خیر برای مردم باشد.

 وی با گرامیداشت هفته بسیج، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و نقش مدافعان حرم را در پیروزی بزرگ جبهه مقاومت برجسته دانست.

 سردار عبدالله پور با تأکید بر اهمیت افزایش امنیت اجتماعی، تصریح کرد: راه‌اندازی گشت محله یکی از برنامه‌های سازمان بسیج برای همکاری با نیروی انتظامی در خصوص ارتقاء مبارزه با سرقت است.

 فرمانده سپاه قدس گیلان حاشیه‌نشینی را از مشکلات جدی استان برشمرد و اضافه کرد: سپاه با همکاری نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های متولی، با طرح فرهنگی اجتماعی جوادالائمه به دنبال سامان دادن به حاشیه‌های جرم‌خیز در استان است.

 سردار عبدالله‌پور با اشاره به حل معضلات مربوط به مولفه‌های زیرساخت، بهداشت و درمان، اشتغال، اقتصاد و سبک زندگی در سه دهستان نمونه استان، خاطرنشان کرد: سپاه برای کامل‌کردن این طرح به کمک نیروی انتظامی نیاز خواهد داشت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه استان نزدیک به ۳ هزار مسجد دارد، تصریح کرد: مسجدمحوری باید در راس اولویت‌های اعتقادی شهرها و روستاها باشد.

 سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه احیای امر به معروف جامعه را به سمت اخلاق سوق خواهد داد، خاطرنشان کرد: امر به معروف نیاز به آموزش معنوی و فرهنگی دارد.

 وی با بیان اینکه اسلام تنها باید از مسیر روحانیت به ما برسد، خاطرنشان کرد: اسلام بدون روحانیت، کامل نخواهد شد.

 فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه، تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی باید در برخورد با مردم، حوصله به خرج بدهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه