English

فرماندار اصفهان :

تلاش های بسیج در محرومیت زدایی از سطح روستاها ستودنی است

فرماندار اصفهان با اشاره به فعالیت های بسیج در عرصه های اقتصاد مقاومتی گفت: فعالیت های خوبی که به کمک بسیج در زمینه محرومیت زدایی از روستاها انجام می شود بسیار قابل تقدیر است.

تلاش های بسیج در محرومیت زدایی از سطح روستاها ستودنی است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، احمد رضوانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بسیج اصفهان در جمع خبرنگاران با تبریک هفته گرامیداشت بسیج  گفت :این نمایشگاه بسیار باشکوه و باارزش نمایانگر فعالیت های بسیجیان عزیز در عرصه های مختلف از جمله عرصه های فرهنگی، سازندگی و  رسانه بود.

وی در رابطه با برنامه های فرمانداری اصفهان برای تحقق شعار سال افزود: فرمانداری اصفهان به همراه دستگاه های زیرمجموعه اقدامات خوبی را انجام داده است و علاوه بر تشکیل جلسات، توجیه افراد و ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی فعالیت هایی را در شهرهای مختلف شهرستان انجام داده است.

رضوانی با اشاره به فعالیت های بسیج در عرصه های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: فعالیت های خوبی که به کمک بسیج در زمینه محرومیت زدایی از روستاها انجام می شود بسیار قابل تقدیر است.

فرماندار اصفهان گفت: فرمانداری نیز با همراهی و همکاری دستگاه های ذی ربط اقداماتی نیز در رابطه با اهدای وام های بلند مدت و حتی بلاعوض در عرصه اقتصاد مقاومتی انجام داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه