English

فرمانده سپاه شهرستان بیجار اعلام کرد؛

سپاه پاسداران حافظ انقلاب اسلامی ودستاوردهای آن است

فرمانده سپاه شهرستان بیجار گفت: در مدت شش سال که از طرح محرومیت زدایی در شهرستان بیجار می گذرد توانسته ایم 168 پروژه محرومیت زدایی به ارزش دو میلیارد و 250 میلیون تومان انجام بدهیم.

سپاه پاسداران حافظ انقلاب اسلامی ودستاوردهای آن است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، سرهنگ پاسدارحسن عسگری  در نشست با اصحاب رسانه که در راستای محرومیت زدایی برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس قانون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است .

وی با اشاره به حضور سپاه در تمامی بخش های مختلف نظام، افزود: دشمن همواره با به مخاطره انداختن بخش اقتصاد کشور سعی در تغییر دیدگاه مردم نسبت به نظام دارد، در این راستا سپاه و بسیج در زمینه اقتصادی به بخش محرومیت‌زدایی ورود پیدا کرده‌ است.

فرمانده سپاه شهرستان بیجار با اشاره به اجرای ۱۶۸ پروژه محرومیت زدایی طی شش سال در این شهرستان بیان کرد: برای اجرای این طرح ها دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به آغاز طرح محرومیت‌زدایی در روستاها از سال ۹۰ ، عنوان کرد: در این چند سال فعالیت‌‌های خوبی از جمله احداث یک مدرسه سه کلاسه به ارزش ۶۰ میلیون تومان، ساخت هشت زمین ورزشی به ارزش ۳۲ میلیون تومان، ساخت ۲۱ خانه عالم به ارزش ۳۴۵ میلیون تومان انجام شده است.

عسگری آبرسانی به روستاهای محروم را یک نیاز دانست و اعلام کرد: خوشبختانه در این راستا موفق به اجرای هفت طرح آبرسانی به ارزش ۱۳۲ میلیون تومان شدیم.

طرح پیشرفت وآبادانی

فرمانده سپاه شهرستان بیجار با بیان این مهم که در بحث اقتصاد مقاومتی کمک های مطلوبی انجام شده است، بیان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی به ۳۴۵ نفر به ارزش دو میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان وام کم بهره تعلق گرفته است.

وی در پایان با اشاره به برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در سال ۹۷ ، یادآور شد: در این راستا ناحیه سپاه بیجار نیز ستادهای کنگره را فعال و برنامه هایی نیز انجام داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه