English

مدیرکل انتقال خون گیلان تاکید کرد

لزوم مشارکت واقفان در ترویج فرهنگ اهدای خون

مدیرکل انتقال خون گیلان گفت: مشارکت خیران و واقفان در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون و فرآورده های خونی از برکات انتقال خون است.

لزوم مشارکت واقفان در ترویج فرهنگ اهدای خون

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، احمد مرادی در دیدار با مدیرکل اوقاف و امورخیریه با تبریک هفته وقف اظهار کرد: اهدای خون عملی خیر و نوعی انفاق و بخشندگی است و نوعی وقف نیز محسوب می شود که اهدا کننده خون، گرانبهاترین هدیه بشری، مایع حیات بخش را برای نجات جان انسانهای نیازمند به خون و فرآورده های خونی اهدا می کند.

وی با  بیان اینکه مشارکت خیران و واقفان در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون و فرآورده های خونی از برکات انتقال خون است افزود: هفته وقف، فرصتی است تا آثار و برکات و در عین حال چالش های پیش روی این صدقه جاریه مورد توجه بزرگان و نخبگان و خیرین جامعه قرار گیرد و امیدوارم  با مشارکت این اداره کل که به تعبیر مقام معظم رهبری سازمان مفتخر این است زمینه های لازم در قالب برنامه های جامع برای رشد و گسترش و ترویج فرهنگ اهدای خون فرآهم آید.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان نیز در این دیدار گفت: این اداره کل آمادگی همکاری با اداره کل انتقال خون را جهت ترویج فرهنگ اهدای خون و گسترش انتقال خون که در راستای بخشیدن زندگی و انفاق به بیماران نیازمند به خون است را دارد و از تمامی پتانسیل ها اعم از حضور واحد سیار در بقعه های متبرکه و... استفاده خواهد کرد.

ویژگی بارز این دیدار قرائت نمازظهر به صورت جماعت به امامت حجت الاسلام علیزاده مدیرکل اوقاف گیلان در اداره کل انتقال خون گیلان بود.

در پایان دیدار مدیرکل اوقاف و امورخیریه بهمراه معاونان خون خود را برای نجات جان بیماران نیازمند به خون اهدا کردند و از نزدیک با واحد اهدای خون و پلاکت آشنا شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه