English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان اعلام کرد

اجرای ۱۷ حکم دادگاه به نفع موقوفات استان گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از اجرای 17 حکم دادگاه به نفع موقوفات استان گیلان در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

اجرای 17 حکم دادگاه به نفع موقوفات استان گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حجت الاسلام علیزاده گفت: حفظ و صیانت از حقوق موقوفات و کوتاه کردن دست موقوفه خواران از تعدی و تجاوز به وقف از مهمترین وظایف سازمان اوقاف است.

وی افزود: بر این اساس همکاران معاونت حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در اداره کل و شهرستانها با جدیدت، تمام توان خود را برای برخورد با متجاوزین به املاک موقوفه به کار بسته اند به طوری که در شش ماهه اول سال جاری علاوه بر پیگیری پرونده های حقوقی و دریافت احکام له موقوفات موفق به اجرای 17 حکم دادگاه به ارزش ریالی بیش از 30 میلیارد تومان شده اند که موفقیت قابل توجه ای است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره صدور مجوز خاص جهت حل مشکلات 40 ساله اراضی موقوفه لشت نشاء با عنایت خاص مقام معظم رهبری افزود: بر اساس این مجوز که یک سال اعتبار دارد برای تنظیم قرارداد اجاره با متصرفین رقبات و املاک وقفی در موقوفه فخر الدوله لشت نشاء، معافیت و تخفیفاتی در نظر گرفته شده است تا انشاا... مشکلاتی که در این بخش وجود دارد برطرف شود.

وی از مردم لشت نشا خواست که با مراجعه به دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه در این بخش ضمن بهره مندی از برکات هدیه مقام معظم رهبری در راستای توسعه و اشاعه فرهنگ سهیم باشند.

حجت الاسلام علیزاده تاکید کرد: در صورت تمکین به قوانین اوقافی و پرداخت حق و حقوق موقوفه، مردم عزیز لشت نشاء شاهد خواهند بود که با برآورده شدن درآمد موقوفه و عمل به نیت واقف از برکات و خدمات وقف در دیار خود متنعم خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه