English

آموزش های فنی و حرفه ای بایستی جدی تر از گذشته دنبال شود

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور مجلس و حقوقی استان ها بر اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای تاکید کرد.

آموزش های فنی و حرفه ای بایستی جدی تر از گذشته دنبال شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، جمشید تقی زاده طی سفر استانی خود به اصفهان با ابوطالب جلالی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان ضمن تشریح فعالیت ها و اقدامات انجام شده در سالهای اخیر از تعامل با بخش غیر دولتی بعنوان راهکار افزایش بهره وری آموزش های مهارتی و به روز شدن آنها نام برد و با اشاره به اینکه آموزش ها می بایست بر اساس نیاز هر منطقه و بازار کار مرتبط با آن برنامه ریزی گردد به تدوین سند مهارت بر اساس آمایش منطقه ای استان اشاره کرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور مجلس، حقوقی استان ها گفت: آموزش های فنی و حرفه ای ضرورتی برای برون رفت از معضل بیکاری می باشد و می بایست آموزش های فنی و حرفه ای در راستای توانمند کردن نیروی انسانی بصورت جدی تری نسبت به گذشته دنبال شود.

تقی زاده اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که در این استان با استفاده بهینه از فضاها و امکانات موجود و از همه مهمتر تعامل سازنده با بخش غیر دولتی امکان آموزش رشته های جدید و مورد نیاز بازار کار با وجود کمبود منابع مالی دولتی برای مردم عزیز و بخصوص جوانان فراهم گردیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه