English

آموزشگاه های آزاد به عنوان بال های توانمند آموزش فنی و حرفه ای می باشند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران گفت:جایگاه آموزش بخش خصوصی و آموزشگاه های آزاد به عنوان یکی از بال های توانمند آموزش فنی و حرفه ای می باشند.

 آموزشگاه های آزاد به عنوان بال های توانمند آموزش فنی و حرفه ای می باشند

به گزارش خبرگزاری موج، رضا گرزین در انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد استان با اشاره به جایگاه آموزش بخش خصوصی و آموزشگاه های آزاد به عنوان یکی از بال های توانمند آموزش فنی و حرفه ای تاکید کرد: باید از الگوهای نادرست و قدیمی پرهیز کرد و با شناسایی الگوهای نوین شغلی و تدوین استاندارد های آموزشی مناسب در مسیر گام برداریم.

گرزین ادامه داد: با توجه به رشد روز افزون علم و تکنولوژی وتبع آن ایجاد شدن بستره های فراوان برای آموزش مهارت های مرتبط با آن باید خلاقیت و نوآوری را سر منشاء کار خود قرار دهیم.

وی همچنین با تاکید بر لزوم هم افزایی با بخش دولتی تصریح کرد: با افزایش کیفی آموزش های مهارتی می توانید با آموزش های موازی و غیر مجاز مقابله کرد و در این مسیر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران از بخش خصوصی حمایت خواهد کرد.

دکتر الیراوی رئیس هیات مدیره کانون انجمن های صنفی کشور نیز  در این نشست با اشاره به تاریخچه مردم قهرمان استان مازندران با تاکید بر مسئولیت پذیری و کیفیت بخشی آموزش ها افزود: این دو شاخص مهم رمز کلیدی برای بهبود شرایط  جذب کارآموز است.

وی همچنین با دعوت کردن موسسین و مدیران آموزشگاه های آزاد را به طراحی برنامه ها، استاندارد ها، الگو جدید شغلی در زمینه های مختلف بازار کار  با توجه رویکرد و تاکید به لزوم توجه به بخش خصوصی تصریح کرد: آموزشگاه های آزاد باید فعالیت بیشتری در زمینه برگزاری کلاس های آموزش، همایش ها، آموزش ضمن کار و بازرسی ها و ... داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه