English

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خبر داد

پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای رونق تولید در خراسان رضوی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: تا کنون 72 واحد تولیدی استان موفق به اخذ 350 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید از بانک های استان شده اند.

پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای رونق تولید در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج، راضیه علیرضایی در حاشیه بازدید استاندار خراسان رضوی از شرکت آسانبر الماس کاران آپادانا تولید کننده قطعات آسانسور، شرکت گرمان گاز تولیدکننده آبگرمکن گازی- برقی - نفتی، شرکت دانش بنیان هورتاش توس تولید کننده اره دوار و شرکت الکتریک صنعت خراسان تولیدکننده سیم و کابل برق در شهرک فناوری های برتر مشهد اظهار داشت: این صنایع با توجه به تجهیز واحدهای تحقیق و توسعه خود و کمک هایی که دانشگاه ها در حوزه های صنعت داشتند مجوز دانش بنیان را دریافت کردند.

وی ادامه داد: امکان استفاده از دانش تولید شده در دانشگاه ها و خدمات فناورانه در حوزه های تولید فرصت هایی است که مجوزهای دانش بنیان برای بخش تولید ایجاد می کند لذا باید برای صادرات محصولات واحدهای دانش بنیان رویه های جدیدی اتخاذ شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی همچنین به تسهیلات رونق تولید اشاره و بیان کرد: امسال پرداخت تسهیلات در کشور با تاخیر و ثبت نام واحدها برای دریافت این تسهیلات پس از تلاش فراوان از مرداد ماه آغاز شد که بر این اساس از بودجه استانی 240 میلیارد ریال به عنوان اعتبارات ارتقای شاخص های اقتصادی به منظور یارانه سود تسهیلات اختصاص یافت که منجر به تحرک تولید شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 1576 واحد در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند، گفت: تاکنون پرونده 920 واحد تولیدی خراسان رضوی برای دریافت تسهیلات رونق تولید از طریق ثبت نام در سایت بهین یاب یا تقاضا برای تسهیلات مربوط به نوسازی ماشین آلات و همچنین متقاضی برای اتمام طرحهای نیمه تمام به بانک ارجاع شده است.

علیرضایی افزود: مصوبه 920 واحد برای دریافت تسهیلات در مجموع چهار هزار و 350 میلیارد ریال بود که از این میزان تاکنون 72 واحد موفق به اخذ  350 میلیارد ریال شده اند.

وی ادامه داد: برای کمک به بخش تولید، امسال از محل کمک های فنی و اعتباری استان 110 میلیارد ریال یارانه سود تسهیلات نیز برای سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی واریز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • عباس غفاری پور

    سلام برای یک واحدتولیدی نایلون دارم که حدود یک ماه است بخاطر ورشکستگی تعطیل میباشد؛ چنانچه مبلغ 700میلیون تومان وام به واحدتولیدی بنده اختصاص یابد از 4تا6 نفر بطور مستقیم کارآفرینی میشود لطفا راهنمائی کنید

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه