English

جلسه بررسی مشکلات واحدهای شهرک صنعتی ماسال برگزار شد

جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای شهرک صنعتی با حضور فرماندار، مدیرعامل شهرک های صنعتی گیلان و سرمایه گذاران شهرک صنعتی در فرمانداری ماسال برگزار شد.

جلسه بررسی مشکلات واحدهای شهرک صنعتی ماسال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان محمود قاسم نژاد فرماندار ماسال اظهار کرد: واحدهای صنعتی به دلایل مختلف از جمله کمبود نقدینگی و عدم برنامه ریزی صحیح مالی با مشکل مواجه هستند.

فرماندار ماسال محدودیت در زمینه دسترسی به تکنولوژی روز را یکی دیگر از مشکلات پیش روی صنعتگران عنوان داشت و ادامه داد: مشکلات بین شرکاء و بهره ی بالای تسهیلات بانکی از جمله دیگر مسائل واحدهای صنعتی ماسال است که باید برای آن چاره جویی شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست های گذشته با مدیرعامل شهرک های صنعتی در جهت حل مسائل پیش روی شهرک صنعتی ماسال، اظهار داشت: در هیمن راستا تصمیم گرفته شد جلسه ای مشترک با واحدهای شهرک صنعتی ماسال برگزار شود تا با واکاوی دقیق مشکلات سرمایه گذاران در یک فضای تعاملی بتوانیم با حل مشکلات مربوطه زمینه ی ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان را فراهم نماییم.

فرماندار ماسال با تشکر از سرمایه گذارانی که سرمایه ی خود را به سمت تولید و اشتغال هدایت نمودند، ابراز امیدواری کرد: با تداوم این گونه نشست ها و انتقال مسائل به مراجع بالاتر، گامی موثر در خصوص رفع موانع پیش روی واحدهای صنعتی برداشته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه