English

رئیس بنیاد نخبگان استان قم :

۴آذر ماه آخرین فرصت ثبت‌نام مخترعان در جشنواره منطقه ه­ای اختراعات زردکوه

رئیس بنیاد نخبگان استان قم :فراخوان ثبت‌نام در جشنواره ابداعات و اختراعات زردکوه تا چهار آذر ماه ادامه دارد و مخترعان استان‌های قم، البرز ، تهران ، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و اصفهان و یزد می­توانند با مراجعه به وبگاه بنیاد نخبگان استان قم اقدام به ثبت نام نمایند.

4آذر ماه آخرین فرصت ثبت‌نام مخترعان در جشنواره منطقه ه­ای اختراعات زردکوه

رئیس بنیاد نخبگان استان قم درگفتگو باخبرنگارموج درقم،با اشاره به آغاز ثبت نام در جشنوراه اختراعات و ابداعات زردکوه بیان داشت: جشنواره زردکوه به صورت منطقه ای با حضور مخترعان و مبتکران  استان های قم ، البرز، اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری،یزد و مرکزی در22 و 23 آذر ماه به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

وی گفت: فراخوان ثبت‌نام در جشنواره ابداعات و اختراعات  زردکوه  تا چهار  آذر ماه ادامه دارد و مخترعان استان‌های قم، البرز ، تهران ، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و اصفهان و یزد می­توانند با مراجعه به وبگاه بنیاد نخبگان استان قم اقدام به ثبت نام نمایند.

دکتر محمدرضایی ادامه داد: جشنواره زردکوه  شامل بخش‌ داوری ، تجاری‌سازی است.

رییس بنیاد نخبگان استان قم به شرایط شرکت در بخش داوری جشنواره اشاره کرد گفت: کسانی که اختراع آنها به ثبت رسیده و حداکثر سه سال از زمان ثبت آن نگذشته باشد، می‌توانند در این جشنواره منطقه‌ای شرکت کنند.

وی  ادامه داد: اختراعاتی که در فرآیند داوری حدنصاب امتیاز لازم را کسب نمایند می توانند از جایزه نقدی، تسهیلات تجاری‌سازی و ثبت شرکت دانش‌بنیان استفاده نمایند.

محمدرضایی افزود: میزان تازگی اختراع در سطح ملّی وبین‌المللی ، طول عمر فنّاوری حاصل از اختراع ، آثار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ناشی از به‌کارگیری اختراع ، چگونگی مستندسازی فرایند رشد اختراع، قابلیت ورود به بازار و ارزش افزودة اقتصادی و اجتماعی حاصل از تجاری‌سازی اختراع ملاک عمل داوران می باشد.

وی  گفت: در بخش تجاری سازی اختراعاتی که در سال های گذشته با کسب حد نصاب امتیاز به عنوان اختراع سطح سه یا دو  انتخاب شده‌اند  و محصول خود را تجاری کرده باشند می توانند محصولات خود را ارائه نمایند تا امکان جذب سرمایه‌گذار برای مخترعان  فراهم ‌شود .

رییس بنیاد نخبگان استان قم یادآور شد: تاکنون شش دوره جشنواره ویژه مخترعان استان قم برگزار شده است و 43 نفر از مخترعان استان قم با کسب سطح سه بنیاد از حمایت‌های ویژه و تسهیلات بهره برده‌اند.

وی پایان عنوان کرد: این جشنواره فرصتی خواهد بود تا سطح اختراعات از نظر نوآوری و قابلیت تجاری سازی ارزیابی و بررسی شود و ان شاء الله با ارائه تسهیلات شرکت‌های دانش‌بنیان شکل بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه