English

معاون روابط عمومی سپاه نینوا گلستان:

۷ روستای زلزله‎زده کرمانشاه توسط سپاه نینوای گلستان بازسازی می‎شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان گفت: عملیات بازسازی هفت روستای زلزله‎زده کرمانشاه به سپاه نینوای استان گلستان واگذار شده است، انتظار داریم تمام ظرفیت استان برای کمک به مردم آسیب‎دیده، بسیج شود.

7 روستای زلزله‎زده کرمانشاه توسط سپاه نینوای گلستان بازسازی می‎شود

به گزارش خبرگزاری موج، علی خالقی صبح امروز اظهار کرد: اکنون فرمانده سپاه نینوا به همراه تیم تخصصی از استان عازم کرمانشاه سرپل ذهاب شدند، پس از بازدید از منطقه زلزله‎زده اسامی روستاهای قابل بازسازی توسط سپاه نینوا را اطلاع‎رسانی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: پس از آنکه مسوولیت بازسازی هفت روستای زلزله‎زده استان کرمانشاه به سپاه نینوا واگذار و اعلام شد بلافاصله هماهنگی‎های لازم صورت گرفت، ما ساعتی دیگر در منطقه زلزله‎زده سرپل ذهاب استقرار پیدا خواهیم کرد، از تمام ظرفیت استان برای کمک به مردم آسیب‎دیده مضایقه نخواهیم کرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان افزود: اکنون در حال تکمیل اطلاعات دقیق و جامع از وضعیت منطقه هستیم، به محض جمع‎بندی موارد موردنیاز نسبت به اطلاع‎رسانی اقدام خواهیم کرد.

خالقی با تاکید بر اینکه سپاه برای کمک به مردم آسیب‎دیده از جمله سازندگی، برقراری امنیت و تامین اقلام و مایحتاج مردم کوتاهی نخواهد کرد از مردم نوع‎دوست استان خواست تا برای کاهش آلام و تسکین دل‎های مردم زلزله‎زده و مصیب‎دیده استان کرمانشاه کمک‎های نقدی خود را به شماره حساب بانک انصار : 40240421002351 و یا شماره کارت: 6273811098478008 واریز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه