English

فرمانده سپاه نینوا؛

پیشرفت و توسعه با ادبیات و دستاوردهای دفاع مقدس امکانپذیر است

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: پیشرفت و توسعه با ادبیات و دستاوردهای دفاع مقدس امکانپذیر است.

پیشرفت و توسعه با ادبیات و دستاوردهای دفاع مقدس امکانپذیر است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار رحمت الله صادقی صبح امروز در میثاق دوباره کارکنان دستگاه قضایی استان با آرمان‌های شهدا و عطرافشانی گلزار شهدای گرگان اظهار داشت: امام خمینی(ره)، با نهادینه کردن نقش مردم در فرهنگ دینی، تهدید بزرگ جنگ را به فرصت تبدیل کرد.

وی افزود: همین ادبیات دینی و مبتنی بر مشارکت مردم در دفاع مقدس بود که جوانان غیور ما با اتکا به آن و توانمندی‌های بومی خود، در جنگی که هشت سال به کشور ما تحمیل شد، پیروز شدند.

سردار صادقی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس، مردم یکی از محورهای اصلی دفاع، پشتیبانی و نیروسازی در جبهه‌ها بودند و همین امر سبب شکل‌گیری و تربیت ارتش و سپاه مقتدر در کشور شد.

صادقی افزود: این تجربه گرانقدر نشان داد اگر مردم، تبعیت از ولایت داشته باشند تهدیدها به فرصت تبدیل می‌شود.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان افزود: اگر امروز نیز می‌خواهیم در مسیر پیشرفت و توسعه گام‌های رو به جلو برداریم باید از  ادبیات و دستاوردهای دفاع مقدس استفاده کنیم.

صادقی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز امروز با تکیه بر همین تجربه بارها از دولت مردان خواسته‌اند، برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی، مردم را وارد میدان کنند و ما هر بخشی که مشکل داریم باید مردم را وارد عرصه کنیم تا حل شود.

وی با اشاره به جهان شمولی فرهنگ مبتنی بر مشارکت مردم و فرهنگ بسیجی گفت: این فرهنگ با خون شهدا آبیاری شد و چون اخلاص و معنویت آن بر محوریت امام حسین(ع) بود در جغرافیای ما نماند و توانست در حل بحران‌های منطقه نیز نقش ایفا کند.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان تاکید کرد: تفکر و فرهنگ بسیجی در قالب نیروهای حشدالشعبی در عراق و علویون در سوریه امروز در برابر داعشی که ساخته و پرداخته آمریکاست، ایستاده است.

صادقی با اشاره به این که مستشاری ایران هم بر اساس فرهنگ دینی مبتنی بر مشارکت مردم است افزود: در فرهنگ دینی و جهادی ما، باید در همه عرصه‌ها حتی عرصه‌های دفاع از سرزمین نقش و محور اصلی با مردم باشد تا پیروزی که خداوند وعده داده است، محقق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه