English

فرمانده سپاه نینوا مطرح کرد

اجرای طرح شهید شوشتری در ۱۴ شهرستان استان گلستان

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به اجرای طرح شهید شوشتری در ۱۴ شهرستان استان گفت: دستگاه‌های اجرایی ظرفیت‌های خود را برای برطرف کردن مشکلات و رفع محرومیت برخی از نقاط که شرایط بحرانی دارند، ایجاد کنند.

اجرای طرح شهید شوشتری در ۱۴ شهرستان استان گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، سردار رحمت الله صادقی ظهر امروز در جلسه طرح شهید شوشتری با اشاره به اجرای این طرح در سال‌های گذشته در استان اظهار داشت: نتیجه و برآیند اقداماتی که در این مدت انجام شده این فرصت را ایجاد کرد تا همه ظرفیت‌های دستگاه‌های مسئول متمرکز شود و مناطقی که نیازمند هستند و محرومیت دارند، رسیدگی شود.

وی افزود: با این مدل از کار توانستیم اولویت‌های مهم استان را شناسایی کنیم و ظرفیت‌هایی که مردم به آن نیازمند هستند را احصاء کنیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان تصریح کرد: در سال 94 طرح شهید شوشتری عملیاتی شد که از این مدل به عنوان یک اقدام موثر و اقدامی که می‌تواند مشکلات بخش‌های مختلف استان را برطرف کند، یاد شده است.

سردار صادقی با بیان اینکه همه ظرفیت‌ها برای برطرف کردن شرایط آسیب باید متمرکز و نسبت به برطرف کردن آن اقدام عملیاتی شود، گفت: بیکاری، وضعیت نامناسب معیشتی، فروش مواد مخدر، ناهنجاری‌های اجتماعی، پایین بودن سطح سواد و بهداشت فردی و اجتماعی ناشی از کمبود امکانات سبب شده تا در برخی مناطق شاهد بزه و  ناهنجاری‌هایی باشیم.

وی افزود: در بحث محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی و ایجاد حوزه‌های اقتصاد مقاومتی را در 3 شهرستان گنبد، علی آباد و مراوه تپه شاهد هستیم که اگر این ظرفیت‌ها در کنار همه ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد می‌تواند نشانه‌گذاری دقیقی را نسبت به آنچه بناست عمل و مردم بهرمند شوند فراهم می‌کند.

سردار صادقی تاکید کرد: در این مدت زمان باقی مانده فرماندهان این تمرکز را در همپوشان کردن ظرفیت‌ها داشته باشند و دستگاه های اجرایی، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش ظرفیت‌های خود را برای برطرف کردن مشکلات برخی از نقاط که شرایط بحرانی دارند ایجاد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه