English

فرماندار تالش:

مهمترین هدف ستاد تنظیم بازار ایجاد رضایت مندی میان مردم است

فرماندار تالش در ستاد تنظیم بازار این شهرستان گفت: مهمترین هدف ستاد تنظیم بازار این شهرستان ایجاد رضایتمندی میان مردم و لزوم کیفیت بخشی عرضه و تقاضاست.

مهمترین هدف ستاد تنظیم بازار ایجاد رضایت مندی میان مردم است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، عیسی مهدوی افزود: بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد و در این راه مسئولین مجمع امور صنفی و اداره صنعت و معدن و دستگاه های ذیربط وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

فرماندار تالش در خصوص نرخ کرایه ها گفت: بحث افزایش نرخ ها دارای دو لبه است، هم باید موقعیت  اقشار مختلف مردم لحاظ شود و هم نرخ ها به گونه ای باشند که زندگی رانندگان تاکسی نیز دچار سختی نشوند.  

مهدوی گفت: تمام نقاط شهر از جمله مسکن مهر، شهرک 7 تیر، شهرک فجر، مجموعه ورزشی شهید زمانیان باید توسط تاکسی ها پوشش داده شوند.

فرماندار تالش تصریح کرد: نرخ های جدید به نحوی مناسبی به اطلاع شهروندان برسد و از دستگاههای نظارتی خواست که به دقت پی گیری کرده و با متخلفین برخورد قانونی نمایند.

 سید حمید موسوی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان تالش بیان کرد: که از سال 1394 تا کنون هیچ مجوزی بابت افزایش نرخ کرایه تاکسی و تاکسی تلفنی صادر نشده است.

وی یادآورشد که بر اساس دستور العمل های ستاد تنظیم بازار، افزایش نرخ ها تا 6 درصد مجاز بوده و بیش از آن تا سقف 15 درصد باید در ستاد تنظیم بازار مطرح و بررسی گردد.

در ادامه رحیم نژاد؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی با تشریح اقدامات در حوزه نظارت گفت: از ابتدای امسال تا کنون 830 فقره پرونده تشکیل و به مبلغ 1،272،621،145 ریال جزای نقدی محکوم  و به حساب خزانه واریز گردیده است .

وی افزود: عمده تخلفات مربوط به گران فروشی، عدم درج قیمت ، قاچاق ، پرونده های بهداشتی و عرضه خارج از شبکه بوده است .

رحیم نژاد گفت: برگزاری گشت های مشترک توسط ادارات ذیربط شهرستان ( صنعت و معدن و تجارت، اصناف، شبکه بهداشت و درمان، اماکن و تعزیرات حکومتی ) انجام می گیرد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه