English

استاندار گیلان خبر داد

توافق پرداخت ۷۹۵ میلیارد تومان برای مصوبات سفر و طرح های گیلان

استاندار در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از توافق پرداخت 795 میلیارد تومانی استانداری گیلان با سازمان برنامه و بودجه کشور برای مصوبات سفر و طرح های استان خبر داد.

توافق پرداخت 795 میلیارد تومان برای مصوبات سفر و طرح های گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری در این نشست که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سالن عذیر استانداری برگزار شد با اشاره به استخراج اولویت های توسعه ای گیلان اظهار داشت: ساختاری در طول ساختار شورای برنامه‌ریزی مبتنی بر موضوعات تخصصی و با هدف برنامه های راهبردی با ارقام مشخص و با مشارکت عمومی و خرد جمعی  در حوزه های مختلف گردشگری، صنعت، حمل و نقل جاده ای و ریلی و ترکیبی، ساخت سد و تامین آب شرب و کشاورزی و صنعتی و کارهای اساسی و توسعه ای استان ایجاد شده است.

وی افزود: برنامه های راهبردی با ابعاد مشخص، هم وضع مشخص و هم وضع مطلوب بزودی توسط مدیران کل دستگاه های اجرایی تهیه خواهد شد و با تشکل کمیته‌ای مباحث توسعه‌ای استان و کارهای اساسی توسعه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفته و پس از نهایی شدن مبنای کار در بخشهای مختلف قرار می گیرد.

سالاری از توافق پرداخت 795 میلیارد تومانی استانداری گیلان با سازمان برنامه و بودجه کشور برای مصوبات سفر و طرح های استان خبر داد.

نماینده عالی دولت در گیلان خواسته استان را جهت تکمیل کامل پروژه‌های سفر را مبلغ هزار و 500 میلیارد تومان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اهتمام داریم تا با یک حرکت شتابان در مسیر توسعه گیلان با حمایت مردم، کمک گرفتن از صاحبان خرد، نخبگان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جلو ببریم و آنچه به مردم قول دادیم به نتیجه برسانیم.

سالاری خواستار پیگیری جدی مدیران کل دستگاه های اجرایی و بهره‌گیری کمک از ظرفیت نمایندگان در جهت اجرای کامل پروژه‌های قول داده شده به مردم شد و افزود: امیدواریم با تلاش مضاعف پروژه‌های توسعه‌ای استان را در موعد قول داده شده به مردم به نتیجه برسانیم.

استاندار گیلان به بودجه سال 97 نیز اشاره و بیان کرد: پیشنهادات لایحه بودجه 97 را تدوین و به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تقدیم می کنیم.

وی با قدردانی از زحمات و حمایت‌های نوبخت، وی را منشأ اثرگذاری در جهت توسعه استان دانست و افزود: ان شاء ا... از حمایت‌ها هرچه بیشتر نوبخت در جهت توسعه گیلان بهره‌مند شویم.

وی گفت:  در این مدت که بنده در گیلان حضور دارم هربار  به دکتر نوبخت جهت مسائل توسعه‌ای گیلان مراجعه کردم هیچگاه با دست خالی برنگشتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه