English

استاندار گیلان:

ضرورت یادآوری رشادت و از خود گذشتگی شهدا به نسل جوان

استاندار گیلان در دیدار با خانواده شهیدان ساغری هدف از دیدار با خانوده شهیدان را یاد گرفتن درس ایثار و فداکاری از شهدا و والدین آنان دانست و بر ضرورت یادآوری این رشادت ها و از خود گذشتگی به نسل جوان تاکید کرد.

ضرورت یادآوری رشادت و از خود گذشتگی شهدا به نسل جوان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری در دیدار با خانوده شهیدان عباس و کامران ساغری، هدف از دیدار با خانوده شهیدان را یاد گرفتن درس ایثار و فداکاری از شهدا و والدین آنان دانست و افزود:  امیدواریم در روزهایی که وظیفه خدمت رسانی به مردم را داریم فداکاری را از شما و فرزندان عزیزتان یاد بگیریم هر چند که تلاش و خدمت  ما ذره ای در مقابل فداکاری و از خودگذشتگی شما است.

استاندار گیلان با بیان اینکه شهدا از جان عزیزشان برای اسلام، انقلاب و مردم گذشتند بر ضرورت یادآوری این رشادت ها و از خود گذشتگی به نسل جوان تاکید کرد و افزود: باید به نسل جوان یادآوری کرد که در آن روزهای سخت، شهدای عزیزمان برای سربلندی مملکت و حفظ ارزش ها از خود گذشتند و این آرامش و امنیت مرهون آن رشادت ها است.

پدر شهدیان ساغری نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور استاندار در منزل وی با بیان اینکه دعا گوی شما  هستم افزود:  امیدواریم در دوران مسئولیت دکتر سالاری،  شاهد آثار ماندگار در استان بوده و این برای ما دلخوشی است.

شهیدان عباس و کامران ساغری به ترتیب در سالهای 61 و 65  در عملیات رمضان و کربلای 5 در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل آمدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه