English

مسئول موکب خدام آستان قدس رضوی در شهر کربلا:

حضور یکصد خادم آستان قدس رضوی در کربلا

خادم و مسئول موکب خدام آستان قدس رضوی در شهر کربلا از حضور یکصد نفر از خادمان آستان قدس رضوی برای کمک به زائران پیاده روی اربعین حسینی در کربلا خبر داد.

حضور یکصد خادم آستان قدس رضوی در کربلا

سید صادق علم الهدی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی موج گیلان به کربلای معلی از حضور یکصد نفر از خادمان آستان قدس رضوی با کمک رسانی و ارائه خدمت به زائران مراسم پیاده روی اربعین حسینی در کربلا خبر داد و گفت: روزانه در موکب آستان قدس رضوی 20 هزار وعده غذا در سه نوبت، صبحانه، ناهار و شام توزیع می شود.

این مسئول تصریح کرد: روزانه 10هزار وعده میوه، و 15هزار بطری آب تک نفره نیز از این موکب بین زائران توزیع می شود.

خدام رضوی1

وی با بیان اینکه امداد رسانی در روزهای بعد از اربعین در این شهر کمتر خواهد شد، افزود: موکب آستان قدس رضوی تا روز بیست و سوم آبان در کربلا فعال است.

وی با بیان اینکه بانی این موکب و همه هزینه ها از طرف یکی از خدام رضوی تامین شده است ادامه داد: از دیگر کارهای ارزنده این موکب ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران بوده است.

خدام رضوی4

این مسئول با بیان اینکه روزانه 400 بیمار بدحال در این موکب مورد درمان قرار گرفتند اظهار کرد: امسال در این موکب پیرامون جلوگیری از انواع بیماریهای واگیر به ویژه پیشگیری از شیوع وبا داروهای مخصوص نیز بین بیماران توزیع شد.

خدام رضوی3

علم الهدی با اشاره به اینکه اغلب مراجعه کنندگان به درمانگاه موکب خدام آستان قدس رضوی خانمها بوده اند، افزود:  امسال برای نخستین بار یک خانم خادم حرم جهت تزریقات نیز به کربلا آمده است.

این مسئول با بیان اینکه موکب خدام رضوی  سومین سال متوالی که در این حرکت بزرگ شرکت می کند از همراهی و هماهنگی مسئولان در ایران و عراق تقدیر کرد.

به گزارش موج 24 آبان خدام رضوی از کربلا به مشهد مقدس باز می گردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه