English

استاندار هرمزگان در شورای هماهنگی کشاورزی استان خبر داد

ضرورت توسعه الگوهای نوین و کشت گلخانه‌ای در هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: از کشاورزان هرمزگان می‌خواهیم به سمت تغییر روش‌های کشت و استفاده از الگوهای نوین گام بردارند و در این زمینه نیاز است کشت گلخانه‌ای جهت کاهش مصرف آب و تولید محصولات با کیفیت در هرمزگان توسعه یابد.

ضرورت توسعه الگوهای نوین و کشت گلخانه‌ای در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی در نشست شورای هماهنگی بخش کشاورزی استان هرمزگان اظهار داشت: با توجه به اهمیت بخش کشاورزی و استعدادهای فراوانی که در این بخش وجود دارد باید مشکلات کشاورزان استان را شناسایی و تصمیمات درستی جهت رفع آنها اتخاذ کنیم.

وی خواستار ارتقای بهره‌وری در استفاده از آب و زمین در بخش کشاورزی شد و افزود: با توجه به تنوع فعالیت‌های کشاورزی در هرمزگان نیاز است هر موضوع به شکل تخصصی در جلسات این شورا مطرح شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: باید در قالب یک برنامه زمان‌بندی، هدف‌گذاری مشخصی برای کشاورزی در هرمزگان صورت گیرد و تمامی امکانات برای شکوفا شدن استعدادهای این بخش بسیج شود.

همتی تولید محصولاتی همچون خرما، پرورش شتر، پرورش ماهی در قفس و میگو را بخشی از استعدادهای متنوع کشاورزی در هرمزگان برشمرد و تصریح کرد: اگر چشم اندازی مشخص برای این ظرفیت‌های مختلف داشته باشد سال به سال می‌توانیم اهداف هر بخش را تحقق بخشیم.

وی خواستار همکاری کشاورزان هرمزگان در مصرف بهینه آب شد و بیان داشت: از کشاورزان هرمزگان می‌خواهیم به سمت تغییر روش‌های کشت و استفاده از الگوهای نوین گام بردارند و در این زمینه نیاز است کشت گلخانه‌ای جهت کاهش مصرف آب و تولید محصولات با کیفیت در هرمزگان توسعه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه