English

با حضور مسوولان:

عملیات اجرایی مدرسه سه کلاسه دشت روم بویراحمد آغاز شد

با حضور مسوولان عملیات اجرایی مدرسه سه کلاسه ابتدایی به همت بانک مسکن کهگیلویه وبویراحمد در روستای حسین آباد دشت روم بویراحمد آغاز شد.

عملیات اجرایی مدرسه سه کلاسه دشت روم بویراحمد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، عصر امروز با جضور مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد عملیات اجرایی مدرسه سه کلاسه ابتدایی در روستای حسین آباد دشتروم بویراحمد آغاز شد.

جهان محرابی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه کلنگ زنی این طرح میزان اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این مدرسه را افزون بر چهار میلیارد و 300 میلیون ریال ذکر کرد.

محرابی با بیان اینکه میزان زیربنای این مدرسه حدود 300 مترمربع است، تصریح کرد: تمامی امکانات و تجهیزات روز از جمله محوطه سازی، ساخت نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و کتابخانه در این مدرسه طراحی شده است.

محرابی افزود: بیش از 60 دانش آموز در روستای حسین آباد منطقه دشت روم بویراحمد از این فضای آموزشی مناسب بهره مند خواهند شد.

روستای حسین آباد در فاصله حدود 25 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد گفت که تاکنون بیش از 260 کلاس درس در سطح استان توسط خیران و بانک‌های استانی ساخته شده است.

محرابی ادامه داد که 11 مدرسه در قالب بیش از 90 کلاس درس از این تعداد توسط بانک‌های استان ساخته شده است.

وی ابراز داشت: همچنین افزون بر 30 میلیارد ریال مدارس پیش ساخته در مدت چهار سال گذشته توسط نیکوکاران تحویل آموزش و پرورش استان داده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی