English

استاندار کرمانشاه:

مدیران با کار جهادی عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنند

استاندار کرمانشاه گفت: توسعه گردشگری در اورامانات نیازمند فراهم ساختن زیرساخت‌ها است و مدیران سازمان‌ها و ادارات مختلف باید در این مسیر تسهیل گری کنند.

مدیران با کار جهادی عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بازوند در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پاوه با تأکید بر این نکته که اشتغال بزرگ‌ترین چالش منطقه اورامانات است در ادامه اظهار داشت: ایجاد اشتغال در منطقه اورامانات نیازمند نسخه‌های ویژه خویش است و نمی‌توان نسخه‌های دیگر مناطق کشور را در اینجا اجرا کرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مدیران باید باکارهای جهادی عقب‌ماندگی‌های منطقه اورامانات را جبران کنند.

این مقام عالی استان افزود: هر چه روند انجام کارها و فعالیت‌ها، سریع‌تر و جهادی‌تر دنبال شود، مردم به‌نظام و آینده کشور دلگرم‌تر می‌شوند.

وی ادامه داد: جوانان تحصیل‌کرده منطقه اورامانات یک فرصت برای توسعه منطقه هستند و هنر مدیران این است که بارونق اشتغال اجازه ندهند این فرصت تبدیل به تهدید شود.

بازوند عنوان کرد: سد داریان یک پروژه عظیم و اثرگذار در سرنوشت منطقه است که نسل‌های آینده در مورد اهمیت آن قضاوت خواهند.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: مردم انتظار دارند حضور مدیران در منطقه دارای یک خروجی مثبت باشد و نتایج این سفرها را می‌سنجند.

وی یادآور شد: اگر اتفاق مثبتی در این شهرستان بیافتد اعتماد مردم چند برابر می‌شود و در غیر این صورت یک نارضایتی ایجاد می‌شود.

این مقام عالی استان بیان کرد: مدیران جلسات را جدی بگیرند زیرا مصوبات جلسات توسط مدیریت ارشد استان همیشه رصد می‌شود.

مهندس بازوند گفت: کرمانشاه از معدود استان‌هایی است که برخی از شهرستان‌های آن هنوز گازرسانی نشده است و جبران این عقب‌ماندگی‌ها نیازمند یک حرکت جهشی و جهادی از سوی شرکت گاز است.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: مجری پروژه به‌گونه‌ای عمل کند که تا عید 98 مردم از این گازرسانی بهره‌مند شوند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش اورامان را یک منطقه مهم گردشگری دانست و گفت: برای جذب گردشگران باید زیرساخت‌ها فراهم شوند و در این زمینه مدیران سازمان‌ها وادارات مختلف باید در این مسیر تسهیل گری کنند.

این مقام عالی استان عنوان کرد: حریم راه‌ها در منطقه اورامانات باید به‌گونه‌ای تعیین شود که زمینه ایجاد مجموعه‌های خدمات رفاهی و گردشگری فراهم شود تا امکان ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای جوانان اوراماناتی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه شهر پاوه دارای مشکلات بسیار در حوزه ترافیک است در ادامه اظهار داشت: شهر تبدیل به پارکینگ شده است و در این شرایط باید هرچه زودتر وضعیت احداث طرح کمربندی پاوه تعیین تکلیف شود تا به‌عنوان یک ضرورت دنبال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه