English

استاندار کرمانشاه:

تمامی مدیران در مقابل رفع مشکل بیکاری جوانان استان مسوول هستند

استاندار کرمانشاه گفت: تمامی مدیران در مقابل اشتغال و رفع مشکل بیکاری جوانان استان مسوول هستند.

تمامی مدیران در مقابل رفع مشکل بیکاری جوانان استان مسوول هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند در سی و دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال 1396 بر استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای اشتغال‌زایی و افزایش تولید در استان از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه تمامی مدیران در مقابل اشتغال و رفع مشکل بیکاری استان مسوول هستند، اظهار داشت: وقتی فردی به‌عنوان مدیر انتخاب می‌شود این فرد در مقابل سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و افراد بیکار جامعه باید پاسخگو باشد و ضرورت دارد که تمام‌وقت در خدمت رفع مشکلات تولید و کارآفرینی در استان باشد.

استاندار کرمانشاه از مدیران خواست به‌منظور ایجاد رونق و کاهش نرخ بیکاری در استان با تلاش و جدیت در خدمت بخش خصوصی باشند و مشکل کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را در کودتاترین زمان ممکن رفع کنند.

مهندس بازوند با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان، تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود، مدیران باید از سخت‌گیری‌ها اجتناب کنند و شرایط را برای تولیدکننده به‌منظور اشتغال‌زایی، آسان بگیرند زیرا شرایط استان یک شرایط خاص است.

وی بیان داشت: مدیران باید ریسک‌پذیر باشند و با تمام وجود در تلاش برای برداشتن موانع برس راه تولید باشند و چنانچه ببینیم که برخی از دستگاه‌ها خود موانع ایجاد می‌کنند و شرایط را برای تولیدکنندگان آسان نمی‌گیرند به‌شدت با مدیران چنین دستگاهی برخورد خواهیم کرد.

در این جلسه چندین طرح تولیدی که با مشکل مواجه هستند، موردبررسی قرار گرفت و مقرر شد که دستگاه‌های ذی‌ربط برای حل مشکلات این واحدها بر اساس مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان عمل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی