English

امام جمعه موقت یاسوج:

اگر فرمایشات رهبر انقلاب را نصب‌العین قرار دهیم در هر زمینه‌ای موفق هستیم

امام جمعه موقت یاسوج گفت: اگر فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار دهیم در هر زمینه‌ای موفق خواهیم شد.

 اگر فرمایشات رهبر انقلاب را نصب‌العین قرار دهیم در هر  زمینه‌ای موفق هستیم

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، حجت‌الاسلام صفدر پناهی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با بیان مناسبت‌های مختلف به روز 13 آبان اشاره کرد و گفت: مردم ایران تا همیشه این روز را گرامی می‌دارند.

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه گفت: در روز 13 آبان مناسبت‌های مختلفی داریم که از جمله آن‌ها می‌توان به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان اشاره کرد.

پناهی با بیان این که به جز این مناسبت یکی دیگر از آن‌ها کشتار دانش‌آموزان توسط رژیم در سال 57 است افزود: خون آن‌ها نهضت را آبیاری کرد و بر بصیرت دانش‌آموزان ما افزود.

تبعید حضرت امام در سال 43 یکی دیگر از مناسبت‌های این روز است که پناهی به آن اشاره کرد و گفت: این روز یکی از تاریخی‌ترین روزهای تاریخ ایران است که انقلاب اسلامی و نظام را بیمه کرده است.

وی با بیان این که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در این روز و در راهپیمایی 13 آبان شرکت حماسی خواهند کرد افزود: مردم استان در مناسبت‌های مختلف همیشه در صف اول قرار داشته‌اند.

پناهی با بیان این‌که تسخیر لانه جاسوسی برای کشور برکات زیادی داشت افزود: یکی از برکات آن فاش شدن چهره نفوذی‌ها بود که انقلاب ر بیمه کرد و امام به درستی از این روز به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

رئیس دفتر شورای هماهنگی ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به موضوع دشمنی آمریکا با ملت ایران اشاره کرد و گفت: ما از آن‌ها در طول تاریخ ضربه‌های بسیاری خورده‌ایم و نمونه آن عمل نکردن به دو معاهده بین‌المللی الجزایر و برجام بوده است.

پناهی افزود: برخی به یاد نمی‌آورند که آمریکا عامل کودتاهای مختلف در کشور، عامل جنگ تحمیلی با آن همه شهید و جانباز و آزاده و همچنین عامل سقوط هواپیمای مسافربری و هزاران فاجعه دیگر در کشور بوده است.

این مسؤول از امریکا به عنوان دشمن شماره یک یاد کرد و با بیان فرمایشاتی از مقام معظم رهبری گفت: باید نسل جوان ما به جنایت‌های آمریکای جهانخوار پی ببرد.

وی به رجزخوانی سران فرانسه اشاره کرد و گفت: این‌هایی که می‌خواهند به کشور سفر کنند صحبت‌هایی در خصوص سفر خود از جمله در زمینه موشکی و برجام و حضور ایران در تحولات منطقه‌ای دارند و می‌گویند این موضوعات را در ایران مطرح خواهیم کرد در حالی که قدرت موشکی ما به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.

وی در ادامه با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی و لزوم عمل به آن برای تحول در تولید و اشتغال اظهار کرد: اگر به این نسخه داخلی عمل کنیم و فرمایش رهبری را نصب‌العین قرار دهیم در هر زمینه‌ای موفق خواهیم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه