English

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

واکنش «سید‌ضیا هاشمی» نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی وزارت علوم

سرپرست وزارت علوم با اشاره به معرفی وزیر علوم، گفت: دیدگاه‌های مختلفی در دانشگاه وجود دارد و طبیعی است که هر کاندیدایی مطرح شود برخی موافق و حمایت کنند و برخی ممکن است نقد داشته باشند.

واکنش «سید‌ضیا هاشمی» نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی وزارت علوم

 به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، سیدضیا هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ‌پاسخ به سئوالی درباره اینکه شما به عنوان وزیر علوم معرفی نشدید ناراحت هستید، اظهار داشت:دلیلی برای ناراحتی وجود دارد و ما بسیار خوشحالیم که دولت بتواند تصمیم بگیرد و وزارتخانه تعیین تکلیف شود و با همکاری دولت و مجلسی و دانشگاه شاهد رشد علمی کشور باشیم.

سرپرست وزارت علوم عنوان کرد: دانشگاه یک نهاد پویا و عرصه نقد و نظر است که دیدگاه ها و نظرات مختلفی در سطح دانشگاه ها وجود دارد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اعتراض دانشجویان کشور به معرفی وزیر جدید علوم گفت: دیدگاه‌های مختلفی در دانشگاه وجود دارد و طبیعی است که هر کاندیدایی مطرح شود برخی موافق و حمایت کنند و برخی ممکن است نقد داشته باشند.

هاشمی با بیان اینکه نقد و نقادی در دانشگاه یک امر طبیعی است، افزود: امیدوارم که دانشگاه‌ها و وزارت علوم به عنوان یک فضای پویا که در آن گفت‌و‌گو و نقد و نقادی وجود دارد با حفظ همدلی و استحکام کار خود را پیش ببرند.

وی با بیان اینکه همه همکاران دانشگاهی برای ما ارزشمند هستند، گفت: دکتر غلامی یکی از همکاران ما و از مدیران دانشگاه بوده و در دانشگاه همدان شناخته شده است.

هاشمی همچنین در خصوص پیش‌بینی خود از رأی اعتماد مجلس به غلامی برای وزارت علوم گفت: امیدوار هستیم که ایشان رأی بیاورد.

وی همچنین در ارتباط با برخی اعتراض‌ها به جهت معرفی غلامی از سوی رئیس‌جمهور گفت: دانشگاه یک نهاد پویاست و دیدگاه‌ها و نظرات مختلف در آن وجود دارد و طبیعی است که هر کسی مطرح شود برخی راضی و برخی نقد کنند.

سرپرست وزارت علوم افزود: انتقاد در دانشگاه مسأله عجیبی نیست و ما امیدوار هستیم که دانشگاه با حفظ همدلی و استحکام کارایی خود را داشته باشد.

هاشمی در خصوص آینده کاری خود، یادآور شد: ما منتظر هستیم که تکلیف وزارتخانه مشخص شود و آن چه ایده‌ال ماست در حال حاضر تعیین تکلیف وضعیت وزارت است.

سرپرست وزارت علوم تصریح کرد: بنده قبلا گفته‌ام که بزرگترین افتخار برای یک چهره دانشگاهی این است که معلم بوده و من هم مفتخر به استادی دانشگاه تهران در رشته جامعه‌شناسی هستم بنابراین جایگاه ثابت ما دانشگاه است و کماکان در دانشگاه خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه